idaenglund

Alla inlägg under mars 2012

Av Ida Englund - 30 mars 2012 10:31

Nu är det svenska och fröken ska snart läsa om oliver twist .. igen ...

kommer säkert somna , det är as kallt i skolan! och jag glömde tjock tröja i morse...

ÅÅ

idag har jag iallafall ett par typ byxor och sen en lila tröja som kommer från italien med märket diesel tror jag det stavas.

Dagens mat för mig blir snitzel, kyckling, raggmunk.

Gott !

Men fryser....

Men nu ska nog lektionen börja snart, så jag bloggar sen hejdå<3

det är en hund  

Av Ida Englund - 30 mars 2012 09:28


 Här finns lite coola kläder för både könen.

Klicka bara på bilden.

Av Ida Englund - 30 mars 2012 09:21

Hej , hann inte blogga i morse.

För vaknade 20 i 8 och 8 går bussen .

Men jag tror jag börjar snart, Men jag bloggarlite snabbt.

Jag har jätte ont i magen fortfarande , och fan det är prov idag oxå!

men har pluggat på och adde hjälpte mig, så börjar kunna lite saker.

PLuggade igår oxå ju.

Men just nu lånar isak min bok.

Har tyska snart.

Vet inte när , men ser när bella går.

Men jag bloggar sen hejdå<3

 

Av Ida Englund - 30 mars 2012 00:09

Hejsan!

Nu ska jag sova , är lättad att jag läst klart.

Läste typ mer än 20 sidor.

Det känns iallafall så.

Men nu ska jag sova och drömma ljuva drömmar ^^ haha 

men sov så gott alla god natt<3

Av Ida Englund - 29 mars 2012 23:28

Zombieland var roligare när man såg den med: emma , oliver, niklas och wadman.

Men kanske för att dom gjorde sönder soffan....

Haha <3

Lördag kommer emma till mig och så ska jag kanske sova hos henne till söndag.

Om jag inte redan bestämt med någon annan.

 Hehe en random låt som jag bara tog från youtube. Visste inte ens om den men jaja.



Tänkte blogga lite snabbt innan 0000

:P


Rakade nyss benen och duschade och i morgon blir det idrott för mig.

Typ varje fredag, Det är ju även sämst för den dagen tar man ju med sig skol saker hem och pluggar-.-

Iallafall jag.

Ska väl plugga lite till ,men det känns redan som att jag kan det.

Har ju vart tillsammans med en muslim och det handlar om muslimer detta.

Så vet rätt så mycket!

O JÄVLAR det är ju för fan fredag igår , det glömde jag för några minuter sen :P

Här kommer en lite mindre random låt.

Bloggar väl mer sen om jag orkar hejdå<3

Av Ida Englund - 29 mars 2012 21:10

Zombieland på 6:an , började för 10 min sen så ska väl skynda mig dit nu , blev lite fast vid datan , och samtidigt ska jag plugga islam.

Det går nog!

Och i morgon vill bella att jag ska vara med på idrotten så visst.

Hoho..

Bloggar sen hejdå<3

     

Av Ida Englund - 29 mars 2012 19:41

Bli medlem och tjäna pengar ! 

puss<3

Av Ida Englund - 29 mars 2012 18:57

Tjena ! förra inlägget la jag ju ut en typ sak man ska svara på , fall ni vill veta lite mer om mig ^^<3

men jag ligger iallafall i sängen och hade typ nyss en fruktansvärd magsmärta-.-

hatar fan min mage !

Har kollat in lite kläder och måste ha en ny bikini<3

Tycker rubriken talar.

Sant faktiskt.

Men jaja ^^ hihi

jag har typ konstig humor just nu för har tråkigt-.-

och ont i huvudet :(

asså varför börjar jag 8 20 och slutar 5 i 3 på en fredag ?-.-

asså åååååååå-.-

men ska dra hejdå<3


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards