idaenglund

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Ida Englund - 8 mars 2012 23:26

Ska väl snart sova, sitter och bloggar med anisktsmask efter en lång dusch !

den som jag har nu luktar mint:P

Haha det är typ aloe vera i och det är både bra för huden och håret !

Så om ni köper balsam lr schampoo kolla om det är aloe vera i!

Det är en slags växt men det är väldigt bra !


Men nu ska jag nog gå och tvätte bort ansiktsmasken sen ska jag väl lyssna på musik och kolla på film och ta av mig mina kläder och sen sova !

Och vissa säger att den där kony saken är en bluff :/ Jaja jag vet inte :)

Fråga något om ni har nån fråga, Om vad som helst :)

Så bloggar jag i morgon då , sov så gott hejdå<3

   Haha ser lite mobbad ut JAG vet ! :)

God Morgon...


Av Ida Englund - 8 mars 2012 22:03

HUR fan ska jag kunna plugga till provet om jag glömde boken i skolan -.-

och provet är i morgon-.-


Jaja , jag får göra mitt bästa med mitt sämsta minne !

Man får värre minne och blir tröttare om man inte äter fruskost det sa en i min förra skola (lärare) Men ändå så äter aldrig jag-.-

Imorgon ska jag tvinga mig upp tidigare !

Åt nyss fil med flingor och massvis av socker , gillar inte vanlig fil :)

och dricker oxå fanta :) gott !

Haha västerås maffia och västerås hetaste har nu addat mig...

Jaha , vad blir härnäst ?


Västerås horor ?

Lr Västerås Player.

Asså haha <3 Nu messar jag med olika personer lr olika olika , jag väntar på ett mess och messar med en person:)

Men bloggar senare ska glo på en barn film !


Av Ida Englund - 8 mars 2012 19:47

Jag tror det är tid att börja plugga till provet i morgon , och sen ska man vara mattant i morgon ... Skämmigt...

Jaja,  Åt nyss glass och kollade på boy toy :)

Den är faktiskt bra!

Idag var jag med niklas och vi kollade på film , men han hann inte se klart den för han skulle hem :)

Det var " Jag saknar dig"

Och i morgon tänkte jag dra på hockey men stannar hemma och väntar på pappa, Saknar han :)

Och på måndag ska man till doktorn , dom ville att jag skulle komma...

Så är lite orolig.

Har märkt att jag kan vara väldigt darrig , Men det är ju pågrund av lågt blodsocker, Som jag har :)

Och nu har några skaffat västerås maffia oxå... haha

Liv man kan ha :)

Jaja jag ska plugga nu så bloggar jag senare hejdå<3

 

Av Ida Englund - 8 mars 2012 10:37

Vet inte fall det stavas så men på SO höll jag på att decka , fyfan va trött man var :) Det var en kamp att hålla sig vaken , och tillslut fick man börja jobba och lyssna på musik . Min räddning !

Hade idrott , det var väl helt okej :)

Men nu väntar jag på att engelskan börjar.. åå

Gillar ni bik bok byxor ?

Tycker dom är bra och tajta och att dom har många storlekar är bra och hög midja och andra slags byxor:)


Det är bra!

Nyss sa en lärare att det var tur att det var vuxnare elever här ( jag , alex, milla, neja)

haha för 6:orna är som vildar. Men det var väl jag oxå i 6:an ,

Lr nej .

Bloggar senare hejdå<3

Trött tjej här! Nån som kan komma och väcka mig ? :(

  


Av Ida Englund - 8 mars 2012 07:43

Idag är det torsdag och jag har idrott-.-

Jaja , och bella ska stå i köket idag haha <3

här är en bild på danne när han stod i köket.

Haha och på fredag är det min tur :( SKÄMMIGT !

Jaja nu kan jag inte blogga mer så jag bloggar i skolan eftersom jag måste skynda mig nu , bye<3

 

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards