idaenglund

Alla inlägg den 24 mars 2012

:P

Av Ida Englund - 24 mars 2012 20:03

Vilken j-a smäll...
En man köper en robot som är inställd på att ge alla som ljuger en örfil. Han bestämmer sig för att testa den vid middagen.
- Min son, vart har du varit idag?
Sonen svarar:
- I skolan.
SMACK, roboten ger honom en örfil.
- Ok Jag kollade på film hos min polare.
- Vad för film?
- ET.
SMACK, roboten ger honom en örfil till.
- Jaja Det var porr, skriker sonen.
- Va? När jag var i din ålder visste jag inte vad porr var, skällde pappan.
SMACK, roboten ger pappan en örfil.
Mamman skrattar:
- Det märks att han är din son
SMACK, mamman får en örfil...

Av Ida Englund - 24 mars 2012 19:41

Ulrik eller vad han heter var visst i västerås idag på stan tror jag eller något...

Jaja , Här kommer en sida om ni gillar mycket smycken på mobiler och sånt :)'

http://beautyiphone.se/

Av Ida Englund - 24 mars 2012 18:58

Sitter här hemma , Medans andra frågat om jag velat vart...

Hade vart kul fall man fått gått ut , Hängde iallafall med till hemköp med pappa , då träffade jag även niklas och oliver , eller dom skrek ida och då såg jag dom och då vinkade jag haha<3

Och internet funkar inte på min data nu igen....

Och sen får jag höra av bea att en resturang (Stavning) Hade öppnat som jag väntat på!

Snacka om att jag ska dit i veckan!

Amerikansk mat , Och på gryta!

Känn på det ni som hatar gryta!

Resturangen heter the little america tror jag :)

Men jag bloggar sen hejdå<3


Av Ida Englund - 24 mars 2012 12:10

Det är gulligt att gråta för en tjej<3

Tycker jag iallafall :)

Haha jag är ju fan bäst !

Jag gjorde så jag fick internet!:D

Innan gick det inte , inte på hela veckan ;)

Nu listade jag ut hur man gjorde ^^

Idag skulle jag dragit till födelsedags barnet emma, Men jag får  inte det 

Vill ju dit , men ändå inte för en person som jag ogillar kommer dit...

Hoppas emma iallafall har en bättre födelsedag än mig :)

Hennes kille och sanna skulle iallafall komma till henne , Gulligt att hennes kille verkligen bryr sig.

Men det ska dom väl göra ?

När det är ens födelsedag :)

För man kommer ju ihåg den länge.

Men hoppas hon har det bra! 

Hon ringde nyss och ville att jag skulle komma :)

Läs gärna hennes blogg :)

Bara att trycka på något emma namn.

:)

             

Fin röv hon har och fina byxor jag fick prova!              

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards