idaenglund

Alla inlägg under juni 2012

Av Ida Englund - 27 juni 2012 19:52

Hej asså jag har ju inte direkt vart inne på bloggen eller internet ihuvudtaget.

Jag kom hem igår från stokcholm och nu lyssnar jag på musik , Justins nya låt beauty and the beat med nicki minaj :) och sen hör jag conner maynard för första gången nu ;)

Jag kommer lägga ut några videor eller musik sak , för er som gillar sån smak som justins musik ;) jag gillar ju med tecno eller disco och remix låtar med massvis av dunk ;)

conner ;)

Justin så klart:P

Justin :)

Jaja När jag var ute på sjön åkte vi massvis av gummibåt, 15 hästar minst ;)

Och jag har badat 2 gånger nu liksom första gångerna på året...


andra har åkt gummiring och nyboard eller hur det stavas ;)

jag kollade på skräckfilm varje natt och den som var läskigast var the pact.

den rekomenderar jag men se den inte på dagen då ;)


och sen har jag även träffat en gammal kompis! han heter rikard så jag var typ hela tiden med han och badade nattbad med honom och min syster.


Aja det har  väl vart kul , blev ju roligare när man visste att han var där ;)

haha <3 men jag bloggar väl sen nån dag om jag har något att skriva ;)

och i morgon tills på lördag är det ju cityfestivalen och må¨nga artister kommer ;) (västerås)
hejdå<3


Av Ida Englund - 19 juni 2012 15:28

Tjinnnnis !
Haha nejdå men hej :)
jag har typ inte haft något att blogga om och jag har inte orkat blogga.
ska kanske ta bort bloggen ;)
Men i fredags var jag på gröna lund med jätte många det var jätte kul och kom hem vid 1 på natten.
Och idag ska jag ut med båten tills den 28 och den 28 har jag vart tillsammans med min underbara pojkvän i 11 månader. snart 1 år ;) <3
Har laddat ner jätte många filmer och nu ska jag slappa vid tv:N tills vi åker ut.
Men jag bloggar sen när jag har lust ;)
   ska även färga ögonbrynen :* hejdå<3

Av Ida Englund - 7 juni 2012 07:24

Hejhej!

Idag är det torsdag och idag ska jag fiska med några i skolan.

Så jag kommer ju inte ha datan så mycket.

Men jag kommer nog blogga på mobilen och om ni har instagram så adda mig idaenlund98 eller idaenglund1998

För där är jag typ hela tiden :)

Men bloggar sen hejdå<3

   är det jul redan ;)

haha hejdå<3

Av Ida Englund - 6 juni 2012 11:06

Ledigt idag woho!

letar efter ny klänning och har hittat massor och nu är det bara att kolla efter små fel så jag äntligen får fram 1 klänning :P<3

Men jag ska klä på mig och fixa mig nu men sen bloggar jag hejdå<3


Av Ida Englund - 5 juni 2012 21:05

Haha känslan när man kom på att man är ledig i morgon!Åå den klänningen jag skulle köpa har inte min storlek...Så jag ska vänta och se fall det kommer in i morgon för jag Har frågat om dom kan typ något haha annars blir det någon annanKlänning:) och i morgon och idag om man handlar över 500Får man fri frakt och 100 kr rabatt men bara dom härDagarna ! Bloggar sen för nu kollar jag på XxxOch sen ska jag kolla på the help

Av Ida Englund - 4 juni 2012 22:47

Ska sova nu men på onsdag är man ledig och då hoppas jag pappa kommer hit så han kan beställa den där klänningen och säkert lite smycken<3

Men jag bloggar i morgon hejdå´<3

 

LÄNGTAR TILLS 1 JULI mer kommer i morgon ;)

Av Ida Englund - 4 juni 2012 20:40

Vad tycks ska nog beställa denna klänning till avslutningsklänning :)

i helgen ska jag antagligen även färga dip dye men bara låtsasfärg :) vill ju se hur det ser ut på mig.

Kommer väl hålla i några dagar eller veckor :)

Emma ska hjälpa mig med det i sånna fall :*

 

Har inte orkat blogga för i fredags var jag på ung 021 och hade sjukt kul och träffade massvis av fler personer och fick en cola av mattias och den tog en kille av mig...

det var en liten rolig /mysko sak som hände på toan oxå :P

jaja

och i lördags skulle jag vart med matte så drog hem till mamma men nej han orkade inte för det regnade och sen senare på kvällen var jag med matte och max ^^ det var sjulk kul men läskigt när dom lämnade mig ensam :(

och i söndag har jag bara slappat men jag bloggatr sen eller i morgon puss

 

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards