idaenglund

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Ida Englund - 11 mars 2012 22:25

Vet inte vad det är med mig, men älskar att duscha sent på kvällarna :)

Ska göra det efter jag sett en film , sen blir det väl att sova :)


Och i morgon vet jag inte vad jag ska Göra :) Antagligen Plugga till omprovet på onsdag ! Sen på torsdag får vi väl se om jag ska träna med emma , Och på fredag ska jag hem till mamma :)

Ska se till att man har lite att göra då oxå :)

Men nu börjar filmen igen så jag bloggar i morgon i sk0lan , för antagligen funkar internet då....-.-

Men länka era bloggar gärna till mig ! så kikar jag in :) Kommer rekomendera lite bloggar nån dag hejdå<3 och GOD NATT!


Av Ida Englund - 11 mars 2012 17:09

Nej i morgon är det skola igen , Hoppas det blir nåt annorlunda nu , lr jo lite kommer det nog bli för vissa :)

Kollar på tv just nu och jag bloggar väl sen om jag kan :)

Just nu kan jag inte blogga mer hejdå<3

Av Ida Englund - 11 mars 2012 10:44

Bloggar lite snabbt , håller på att bestämma mig vad för kläder jag ska ha :)

Igår kollade jag på en jätte bra film som handlade om kony , den var bra , sorlig och så :)

Kommer tyvärr inte ihåg vad den heter :)


Det handlade om att en kille nyss kom ut från fängelset och har en tjej och tjejen var en strippa och knarkade förut men hittade jesus , och då blev han från fängelset arg för han är en knarkare men tillslut hittade han jesus , och efter reste han till afrika och hjälpte barnen där blabla , jag suger på att förklara :)

Men nu ska jag spela tempel run lr vad det heter :) Jag bloggar när jag kan ! Hejdå<3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards