idaenglund

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Ida Englund - 16 mars 2012 23:19

Hejhej!

Snart ska jag gå och lägga mig , måste bara på toa först ! Och sen ska jag sova!
Eller kanske kolla på en film till :)

Den filmen jag kollade på hette in time tror jag :)

Den var helt okej :)

Haha senast jag bloggade typ , då sa jag ju att jag säkert kommer vara arg senare :) Nej det är jag inte , jag är orolig istället ....

Men jag tror jag ska på toa nu!

Och sen sova, sitter här och gäspar!

Eller film .. :P Hihi <3

Jaja god natt<3

 

Av Ida Englund - 16 mars 2012 20:20

Här kommer 2 låtar , en rolig och en bra :P

Lyssna på dom hela.


Av Ida Englund - 16 mars 2012 20:14

Home now, 

Hyrde film tror det blev 4 st typ 1 skräckis ^^

Ska väl kolla på den med matilda och jesper.

Japp , Lite gott kanske det blir till :)

Sitter i min skinn jacka , ska snart ta av den , Svettas!

Haha <3

Idag kan jag säga att jag har andra tankar :D

Bättre än det senaste åren !

Glad och arg är jag ;)

Men mest glad , senare ikväll blir det väl arg-.-

Haha :D Och jag tänker aldrig göra en sak längre ! Det sa jag förut oxå , gick bra i några månader och sen började det igen-.-

Hejdå<3

 

Av Ida Englund - 16 mars 2012 18:54

Gillar mer natten än dagarna !

Åt nyss taco , gott såklart men var inte sugen på det först.

Vi får väl se vad det blir sen , har fan inge att göra :) Blir väl familjen!

I morgon ska jag nog vara med nois:)

Är ju i västerås denna helg.

Här kommer en låt :P

Bye!

Av Ida Englund - 16 mars 2012 14:09

Sitter med isak i korridoren.

För vi är inte med på idrotten :P


Han sitter o chattar med sin tjej på fb medans jag har inge liv :P

Ikväll ska jag nog ner på stan och hitta på något där med några kompisar :)

De ska väl bli kul, Och om 40 min typ slutar jag , då ska jag hem o träffa pappa :P

hejdå<3

Haha ser lite lustig ut idag , Ska väl gå och fixa, Var väldigt trött idag!

  

Av Ida Englund - 16 mars 2012 11:53

Åt nyss massvis av pizza :) Gott men mår illa nu , Det blir skolmaten idag medans andra stack och åt kebab på nån pizzeria :/ haah<3

nu kommer joel , nej!

Snart har jag so och fyfan va tråk!

Kommer dö!
Sen är det idrott och sen slutar man :)

Men bloggar senare hejdå<3

   Har lite kul på datan... Haha nej , En kompis Skickade bilden :*

Av Ida Englund - 16 mars 2012 09:02

Har liksom redan pluggat om baser och syror i min förra skola och det håller vi på med nu så det ska väl bli sjukt lätt :D haha gjorde klart uppgifterna och sen fick man gå
Så sitter och väntar på att nästa lektion ska börja .. fast vet inte vad för lektion.
Idag är det idrott igen men glömde kläderna .. igen
jaja :)

Och nu  så nämnde adde om en köttbulls macka , Det ska jag fan göra när jag kommer hem!

Okej , här kommer lite stilar som jag tycker är snygga :) På både killar och tjejer :)

      Här finns lite saker som är snyggt , Skorna här ovanför är snygga jeffrey campbell :)

Chinos är väldigt snyggt på killar tycker jag :)

hejdå<3  

Av Ida Englund - 16 mars 2012 07:04

Tjenare läsare ! Jag har börjat tappa några läsare som jag hade förut! Så ska komma på hur bloggen kan bli roligare !

Om ni har några förslag så är det bara att kommentera!

Jag vaknade för en stund sen och ska klä på mig snart och fixa mig och om jag hinner ska jag dricka lite varm oboj och äta fil :)


Lyssnar såklart på musik nu! Haha :D

Jag vet inte om dom flesta som läser min blogg är killar lr tjejer , Men jag bloggar om roliga saker för både sen när jag kommer på om vad :)

Jag kan testa lite och sen får ni säga vad ni tycker.


Men nu måste jag dra så bloggar jag såklart senare !



MUSIK gör livet bättre ! Alla har olik smak men ja gillar mest typ sån här musik :)

Men lyssna på musik alla nu!

:D



Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards