idaenglund

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Ida Englund - 6 mars 2012 23:14

Vi får hoppas att jag vaknar i morgon , Det här är mitt god natt :)

       Fuck you Hälsningar :) Haha sov så gott !Rufsig i håret man blev idag...  

Av Ida Englund - 6 mars 2012 21:22

Tror jag går och lägger mig snart ! Ska bara stoppa in kläderna i garderoben :) 

Typ efter skolan stack jag till gårn och väntade en timme på bussen , och då följde robin med mig , och sen  väntade jag på biblan i hallsta och åt en choklad boll och drack varm choklad.

Sen Stack jag till emma, Stack till affärn köpte nåt gott och en as äcklig chips smak   Det var den där cheese burger saken :O

Stack till emma ,

sen ska jag till bussen , missade bussen , fick gå till emma.

får ett sms och vill jätte gärna dit men är ju med emma och skulle inte hinna med bussen :) 

Sen får jag skjuts hem och sen går jag ut med alice, mycket gå¨fast så mycket brukar jag gå på en dag förut iallafall :)

Och Imorgon blev jag ledig så vi får väl se vad jag hittar på då:)

Och påsk lovet kommer nog bli kul ! Längtar, och då är det oxå Gratis Ben och jerry :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D lite damp där, Jag bloggar om jag orkar hejdå<3

Tog bilden från fb , denna har kommit tillbaks !  


Av Ida Englund - 6 mars 2012 13:13

Fint det är bara jag som sitter på bänken , medans alla andra sitterpå golvet och nördar spel...

Ska snart ha tyska... jippi -.- nej det suger här :( För i tunbo får man inge chokladkaka som man fick i apalby :(

Jaja , Nu satte sig en annan på bänken !:)

Men jag bloggar sen när jag får internet lr på biblan lr när jag kommer hem ikväll :)

Är iallafall inte på humör :) Men såklart döljer jag det så gott som det går !

Men jag bloggar sen hejdå<3

Nu segar en liten unge med mig oxå.....-.-.-.-

               

 

Av Ida Englund - 6 mars 2012 07:48

God morgon alla !
Jag måste bara blogga lite nu eftersom jag ska snart sätta på mig ute kläder och dra till bussen.

idag ska jag ju till hallsta och ska vänta i 50 MIN på emma ..-.-

Jaja jag får sitta på biblan och dricka varm choklad :P

haha lr så frågar jag fall nån kan komma så länge :)

Men aa idag är det nog inge speciellt i skolan , men ska dra nu hejdå<3

   

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards