idaenglund

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Ida Englund - 5 mars 2012 22:59

Duschade nyss , men nu sitter jag och skakar i sängen , kallt i mitt rum!

Kunde inte nån va här och värma mig :( Fast det spelar ju roll vem !

Ska väl sova efter det här  inlägget, eftersom jag är as trött :)

Och i morgon ska jag till hallsta !:D

Måste snacka lite med emma, så jag åker väl direkt efter skolan och sen får jag väl vänta på henne , som vanligt får JAG vänta på folk ...-.-

haha men det är ingen fara :)

Juste idag fick jag äntligen mitt tee :D men mogge förstorde det genom att hälla pasta krydda i det :( fick inte ens en klunk innan det.

sen smaka det skit så hällde ut det !

Men nu gott folk , så får ni ha det bra för nu ska jag sova !

Och sen bloggar jag kanske i morgon ...

Haha såklart jag gör hejdå! 

Lite mums på denna choklad först !

   

Av Ida Englund - 5 mars 2012 21:40

Hejsan , Efter skolan så stack jag till hemköp och köpte en cola, efter det stack jag till gårn.

Och snackade lite med ebba för hon missade bussen så väntade där med henne :)

Efter det så Träffade jag wadman på gårn och blev as förvånad :O

Och sen drack morgan upp min cola....

Sen köpte jag och morgon och adde mat på pizzerian :)

Gott , fast morgon tog 2 chicken nuggets av mig....

EFter det köpte jag en champis och sen såklart dricker wille upp den...

Fick även kladdkaka där. Och sen stack jag ut med hunden.

Och nu sitter jag och bloggar :)

Bloggar väl igen innan jag somnar hejdå<3

       

Av Ida Englund - 5 mars 2012 14:22

Rädda mig ! Jag ska ha engelska , och har inte lust med det :( 

Fan måste gå och hämta böckerna oxå annars får hon damp...

Ska dra hejdå<3


Av Ida Englund - 5 mars 2012 10:31

Vi har typ nåt i skolan så¨varje dag ska en i klassen hjälpa till i köket...

Jag måste hjälpa till på fredag vi får väl se hur det blir..

Sitter iallafall nu och väntar på att kemin ska börja :)

Sen får vi se hur det blir, efter det tror jag att det är mat men jag vet inte helt :)

Jag hoppas det är mat för jag är väldigt hungrig och villäta på mc donalds men i skolan får vi potatis bullar och säkert något mer.

Sitter i ett rum bredvid bella och alexandra , och lyssnar på musik såklart !

Här kommer lite roliga videor.

Här är en till :)

Haha jaja jag bloggar sen när jag har tid , nu ska jag lyssna på musik och kika lite på facebook och på bloggar ! Hejdå<3  

Av Ida Englund - 5 mars 2012 07:44

Vaknade typ för 20 min sen för orkade inte gå upp och nu skyndar jag mig att blogga innan jag ska till bussen :) orkar inte gå till skolan , ända sen jag vart sjuk så har jag fått jätte dåligt imunförsvar och fryser lättare och sen har jag ju lågt blodsocker och nåt fel i min mage....

SEGT !

jaja , och sen är det dimmigt ute oxå:(

och mina öron värker, har haft för tunga örhängen och ska ha dom igen :P

Nu lyssnar jag på musik såklart. va annars.

och snart ska jag sätta på mig och gå.

Så jag bloggar väl i skolan sen då<3 Hejdå<3

Lyssna på musik nu alla, det är bra !  

   haha , så fult:) nu vet ni killar vad ni kan göra på dagarna.


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards