idaenglund

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Ida Englund - 27 mars 2012 22:10

God natt och lite bilder på sanna :)

                                 

Av Ida Englund - 27 mars 2012 21:18

Har vart med sanna .

Vi hade det kul.

Vi var även på gårn en liten stund, men det var typ as tråkigt.

Så vi stack ut för att se vad joel och adde gjorde och dom cyklade bort...

Så då stack jag och sanna och morgan hem till mig. och jag åt.

Efter så såg vi på film och sen stack morgan.

Och jag och sanna tyckte filmen var dålig så då stack vi ut och hade lite kul.

Och jag är jätte glad för en sak.

Som kanske händer sen :)

Och i morgon ska nog morgan hänga med till västerås.

Aa men nu ska jag fixa mig och sen sova, hejdå<3

(Lägger ut bilder i morgon eller senare)


Av Ida Englund - 27 mars 2012 16:03

Nu är sanna påväg, 

Braigt!
Haha<3 Så när hon messar så ska jag börja gå mot hemköp.

Och hon hade visst oxå ätit på den nya resturangen på gryta.

men i morgon är det min tur :D

hon hade ätit pannkakor med sirap och choklad på.

Det ska ju vara amerikansk.

Så det är säkert jätte gott.

Spelar iallafall stick run just nu och lyssnar på musik.

Men jag messar sen hejdå<3

 

Av Ida Englund - 27 mars 2012 15:01

Tyckte bloggplatsen var bättre än devote + att jag förlorade läsare:(

Just nu är jag hemma , ska snart äta något och sen är det bara att vänta på sanna !

Orkar inte dra till gårn en stund-.-

haha.

Och jag har internet hemma nu :D
hihi

men jag bloggar senare och lägger ut bilder från min och Sannas dag :*

puss <3

hejdå :D

 

 

Av Ida Englund - 27 mars 2012 13:23

Tror jag byter tillbaks till denna blogg.

Alla verkar ha det svårt att gå in på min andra :P

Jag tror det blir bättrre här , bloggar sen hejdå<3


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards