idaenglund

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Ida Englund - 13 mars 2012 21:49

Nu ska jag fan sova !

Ska bara ta nåt och äta har inte hunnit det...

Sen är det god natt för mig och sen god morgon ahah<3

chattar med en efterlängtad person !!

Träffar han i april ju , så det ska bli sjukt kul!

Är iallafall klar med matten nu och i morgon ska jag fan upp tidigare !
Men sov så gott allihopa och dröm söta små drömmar ! Medans jag drömmer mardrömmar om väckarklockor ! haha nejdå<3

Hejdå , syns i morgon på min blogg <3

goood natt

God natt sötnosar !

Ha en god natt haha <3

 

Av Ida Englund - 13 mars 2012 21:08

Haha saknar fan blattar:( Finns typ inga i min skola just nu lr i kolbäck, livet blir roligare med blattar :D

haha

<3 

saknar dom i min förra skola :( Speciellt tjejerna <3 Men dom ska man ta och träffa snart igen , håller på att plugga matte , det går bra för en gångs skull , pappa är en jätte bra matte lärare ! Som skjuter gummi snoddar haha<3

I morgon vet jag inte vad jag ska göra , vi får väl se <3

Ska äta lite nu (kvällsmat) och sen ska jag väl gå och lägga mig , orkar inte äta ben&jerry , är as sugen på nåt , men vet inte vad :( Jag hatar den känslan men vi syns hejdå<3

 

Av Ida Englund - 13 mars 2012 16:00

Hej alla !

Var hos doktorn ju , det är bara att jag har lågt blod socker och dom tror att jag har magkatarr hur det nu än stavas.

Fick medicin utskriven som jag ska äta varje dag :) Och måste äta frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsmat.... Kanske inte alltid. 

När vi var på väg hem köpte pappa en cheeseburger till mig.

Och jävla pappa som lurades nu haha , jaja :)

HAR SETT 2 SPINDLAR IDAG :O såg dom i bilen och skrek! Men pappa dödade dom:P

Här kommer lite roliga bilder från skolan :) Varför just dom måste klä ut mig vet jag inte...

                         

    Haha lite roliga bilder, Men nu ska jag dra hejdå<3   

Av Ida Englund - 13 mars 2012 07:44

Jag har sovit hemskt , hoppas ni sovit gott :)

Jag hann äta frukost idag när jag vaknade 10 över 7 :) Lite tidigare än vanligt iallafall :)

Och kl 1 ska jag hem idag :) onödigt att gå till skolan:) Men jaja , idag stressar jag inte lika mycket iallafall, för det är inte bra att stressa :)


Haha en gång blev jag så stressad så jag började gråta... men då fanns såklart noa och david där och kramade mig haha<3 tror erik oxå var där :)

Då blev man glad :)

Men jag bloggar sen hejdå<3


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards