idaenglund

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Ida Englund - 29 mars 2012 23:28

Zombieland var roligare när man såg den med: emma , oliver, niklas och wadman.

Men kanske för att dom gjorde sönder soffan....

Haha <3

Lördag kommer emma till mig och så ska jag kanske sova hos henne till söndag.

Om jag inte redan bestämt med någon annan.

 Hehe en random låt som jag bara tog från youtube. Visste inte ens om den men jaja.



Tänkte blogga lite snabbt innan 0000

:P


Rakade nyss benen och duschade och i morgon blir det idrott för mig.

Typ varje fredag, Det är ju även sämst för den dagen tar man ju med sig skol saker hem och pluggar-.-

Iallafall jag.

Ska väl plugga lite till ,men det känns redan som att jag kan det.

Har ju vart tillsammans med en muslim och det handlar om muslimer detta.

Så vet rätt så mycket!

O JÄVLAR det är ju för fan fredag igår , det glömde jag för några minuter sen :P

Här kommer en lite mindre random låt.

Bloggar väl mer sen om jag orkar hejdå<3

Av Ida Englund - 29 mars 2012 21:10

Zombieland på 6:an , började för 10 min sen så ska väl skynda mig dit nu , blev lite fast vid datan , och samtidigt ska jag plugga islam.

Det går nog!

Och i morgon vill bella att jag ska vara med på idrotten så visst.

Hoho..

Bloggar sen hejdå<3

     

Av Ida Englund - 29 mars 2012 19:41

Bli medlem och tjäna pengar ! 

puss<3

Av Ida Englund - 29 mars 2012 18:57

Tjena ! förra inlägget la jag ju ut en typ sak man ska svara på , fall ni vill veta lite mer om mig ^^<3

men jag ligger iallafall i sängen och hade typ nyss en fruktansvärd magsmärta-.-

hatar fan min mage !

Har kollat in lite kläder och måste ha en ny bikini<3

Tycker rubriken talar.

Sant faktiskt.

Men jaja ^^ hihi

jag har typ konstig humor just nu för har tråkigt-.-

och ont i huvudet :(

asså varför börjar jag 8 20 och slutar 5 i 3 på en fredag ?-.-

asså åååååååå-.-

men ska dra hejdå<3


Av Ida Englund - 29 mars 2012 18:30

Hur många…
1. Är ni i din familj?  har 2 familjer om man säger så i ena är det 6med mig och andra är det 6 med mig ^^
2. Går det i din klass? 20 st typ
3. Gånger har du flyttat? 7 typ
4. Har du kysst? Ofta man räknar ? :)
5. Har du legat med? Ingen :)
6. Gånger har du varit kär? ''seriöst kär'' 2 st
7. Bh:ar äger du? Vet inte typ 15 kanske eller mer.
8. Timmar i veckan lägger du på läxor?Vet inte.Räknar ju direkt inte
9. Har du varit tillsammans med? Kommer inte ihåg men iallafall 2 seriösa förhållande :)
10. Har du som högst kysst på en kväll? 2 st eller mer , kommer inte ihåg.
 

Vad…
11 .Tycker du om otrohet? Så sjukt omoget och bara idioter är otrogna.

12. Stog det i ditt senaste sms? mm
13. Är din favvo mat? Vet inte 
14. Vill du göra i framtiden? Vet inte.
15. Stog det i ditt 5;e senaste sms? ok<333
16. Ska du göra i helgen? Va i västerås och shoppa på erikslund och antagligen vara med emma om hon kunde.
17. Är den bästa sysselsättningen? Musik, film

18. Är den snyggaste outfiten på en kille? Chinos typ skjorta , kepa. Det beror på vad killen passar i ju.
19. Avskyr du? omogna folk och lögner. Utnyttjare.
20. Är det bästa som finns? Finns mycket.

Typ glädjen i sommar när man är med kompisar och har riktigt kul . Och när man är kär och tänker på personen jätte ofta. Eller när man får ett as gulligt sms av sin kille så hela man blir av glädje.
 

Ja / Nej
21. Är du politiskt insatt? nja
22. Tror du på gud? nej
23. Är sushi gott? nej!
24. Har du varit kär? ja
25. Är du kär just nu? ja
 

Vilket är bäst…
26. Jul/Födelsedag
27. Fanta Exotic/Cola
28. Armband/Örhänge
29. Praktik/Teori
30. Myskväll/Festa (beror på)
31. Guldfärgade smycken/Silverfärgade
32. Laga mat/Baka
33. Dansa/Sjunga
34. Förhållande/Vara singel
35. Vara full/Vara nykter (Har inte vart full så vet inte.)


Vilket är minst dåligt…
36. Att aldrig få ha parfym/Ha jätte fula händer och naglar
37. Inte va kär i din snygga opålitliga pojkvän som är kär i dig/Va kär i din fula snälla pojkvän som inte är kär i dig
38. Brinna upp/Drunkna
39. Förlora oskulden till en random på fyllan/Vara oskuld tills du gifter dig
40. Ha mens/Ha massor läxor
 

Snyggast på en kille…
41. Ögonfärg? blå
42. Hårfärg? Blond
43. Parfym?Vet inte.  tycker om typ alla killdofter. Speciellt när dom luktar när dom går förbi.
44. Kroppsdel? Typ allt.
45. Frisyr? Spelar ingen roll.
46. Mage/Rygg
47. Självförtroende/Lite blyg
48. Lite för snäll/Svårflörtad
49. Rolig/Bra på att kyssa

 

Av Ida Englund - 29 mars 2012 16:37

Hemma nu , tog sällskap av markus nästan ända hem .

Och efter åt jag lite.

Och nu sitter jag i soffan medans alice skakar på mitt ben , Fryser hon eller vad ?

jaja , Idag blir det väl inget att göra, Tråkigt är det här i kolbäck.

Shiwa skulle typ bli äggad eller något i skolan idag , det blir typ alla som fyller år .

Få se hur det gick för henne.

I morgon är det fredag , sista dagen innan lovet !
Och jag är glad!

men måste fortfarande ta reda på saker.

Och i morgon är det prov oxå så ska plugga igen ikväll<3

bloggar sen hejdå<3 

Av Ida Englund - 29 mars 2012 12:36

Maten var jätte god , men kycklingen såg äcklig ut så jag åt inte , men alla andra sa att den var jätte god.

Jag åt pommes och sen typ något med ost (as gott)

Sen fanns det typ tårta och alla fick en varsin påskmust flaska.

och sen godis , men jag tog inget för jag var inte sugen :(

bara typ choklad , fett gott

Men nu ska jag plugga hejdå<3

Av Ida Englund - 29 mars 2012 10:35

sitter på övervåningen med bella , ebba och rebeccaa :)

Väntar väl på att lektionen ska börja , innan hade vi idrott men jag och ebba var inte med.

Så vi stack till tobak.

Efter engelskan så är det lunch.

Idag blir det påsk lunch :)

 som består av marinarad grillad kyckling med pomms frites och hemslagen bearnaise ala Tunbo och ägghalvor med majonäs och räkor, sill och mycket mycket mer. Till den delicata maten får ni dricka påskmust och på dessertbordet ligger påskägget och väntar på att kläckas och så påskbakelser så klart varmt välkomna♥


Va gott:D

Men jag bloggar sen hejdå<3


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards