idaenglund

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Ida Englund - 7 mars 2012 22:32

Jag bryr mig absolut inte vad andra tycker , jag har tilläckligt med problem och försöker vara så glad som jag var förut :( saknar den ida, Hoppas sommar 2012 blir en riktigt bra sommar !

Har iallafall massor att göra och har bestämt mig för en sak oxå :)

Hoppas alla har det bra , och ha så kul så länge ni lever !

Mitt god natt:D ska bara lyssna på några låtar till....

god natt sov så gott !


555

Av Ida Englund - 7 mars 2012 21:03

Haha jag har 555 låtar på min spotify lista ...

Men vet inte vad hälften är , har glömt bort :) Och jag har inte premium lr något och lyssnar varje dag och gjort det sen i januari typ ju :)


Asså min spotify försvann ju först... och fixa den i januari och kan fortfarande lyssna på alla och vet inte hur mycket tid jag har att lyssna ..

Jaja jag är iallafall nöjd att det är så här för mig !
Nu håller jag på med musik och kollar om de är nåt bra :)

Lät wadman lyssna på låten pussy pussy och den la han in i sin spellista (den larviga lr vad han sa)


OCH MIN CHOKLAD ÄR SLUT :( 

Men felix ska köpa nån slags sak till mig när jag kommer till västerås :D ja !

Aja bloggar senare hejdå<3

 

denna sak

 

Av Ida Englund - 7 mars 2012 19:53

Är ni intresserade av kanye west och jay-z lr kanske deadmau5 ?

Dom kommer till globen , deadmau5 kommer 2 juni tror jag och kanye west och jay-z kommer 29 maj ! :) Undra om man ska gå :P

Mer info hittar ni här 

Kanye west och jay-z

Deadmau5



DennisM har även en tävling om jeffrey campbell , fyfan va man vill vinna dom

där skorna !

Klicka här för att komma till hans blogg...


Dom här skorna :  13 cm klack !

Av Ida Englund - 7 mars 2012 19:41

Kom typ nyss hem från gårn ... Inte gården utan gårn-.-

Jaja , jag var där med några sen försvann alla jag vann 2 lr 3 gånger på biljard :D

Sen gick jag och morgan och åt på pizzerian för jag var hungrig :)


Efter det så gick vi tillbaks och ser bara wille och innan var vi typ 5 st lr nåt :)

Och sen så kollar man på när ian och wille brottades.....

Efter väntade man med morgan på tåget , och nu är jag hemma:)

Och lyssnar på musik :D:D:D ska snart skriva ett mess till en person ;)

Hihi :P


I helgen vet jag inte vad jag ska göra :(

Vill ha något att göra , men vi får väl se jag kanske skulle vara med emma:)

Saknar några personer :(

  Jag är iallafall inte dum....

See you later !  

Av Ida Englund - 7 mars 2012 11:21

Hur kan man älska så mycket musik som mig ?! haha

här är en låt som blev länkad på fb och som är helt okej remix !

Älskar fan musik så kommentera gärna låtar som ni tycker är bra !


Kommer länka lite musik ikväll så får ni säga vad som tycks , Kommentera på nu !

Sitter iallafall och väntar på att syslöjden ska öppna, jag åt nyss det blev potatis bullar och fisk och andra rätter och sen såklart grönsaks bord och så , för att kolla in lite mer vad jag får om dagarna så gå in på fb och in på tunboskolans mattanter är bäst

haha <3


Om några veckor är det påsk lov , längtar SJUKT mycket , och idag ska jag kanske till gårn om det inte finns nåt annat att göra , Men MÅSTE spara pengar kommertyp slösa mer än 200 i april om man inte räknar med buss resorna och det, och måste ha nytt schampo och annat , och i maj kommer jag slösa typ 300 och sen nåt som jag inte vet hur mycket det kostar , lr jo det vet jag men det tänket jag inte skriva :P haha en liten överraskning :) 

Men nu orkar jag inte blogga mer och ni orkar nog inte läsa mer ! Hejdå:) bloggar later <3


Av Ida Englund - 7 mars 2012 07:23

Bra jag vaknade ! Det Var svårt att vakna , i morgon lägger jag mig tidigare för jag vaknar ju nästan  aldrig av min jävla mobil-.-

Men nu hinner jag inte blogga , måste fan klä på mig och äta choklad och fixa håret !

Sov med en sak igår så det kanske är cp nu :)

Idag är det onsdag lr hur ?

Hahah jag kommer typ inte ihåg något alls.

Vet iallafall att det är nåt med so på  fredag...

Jaja idag har jag inge att göra , Vi får väl se om man kan hitta på något här i lilla kolbäck ..-.-

Men jag bloggar senare hejdå<3

 

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards