idaenglund

Alla inlägg under november 2011

Av Ida Englund - 30 november 2011 12:32

Haha idag försov man sig så glömde hörlurarna :( när jag kommer hem ska jag ta smärtstillande , har fett ont i armen :( aja det gör iallafall lite bra men här kommer nåt som jag gjort på en hel lektion :/ 

 nån som ser vad det står ? , idag ska man nog oxå va med max och kanske någon mer :) det ska väl bli kul , men måste "plugga" nu , ska chatta lite med sanna som inte heller kan plugga hej då

Av Ida Englund - 29 november 2011 20:44

Jag har inte bloggat nåt idag , och vet inte fall jag gjorde det igår heller men idag har det ändå vart 19 inne :* tack för att ni kollar , jag tror jag ska försöka blogga lite mera men idag gick det inte , idag har jag vart på stan ju först fiksa (stavning) vi kortet mitt och sen stack vi till UM och då fan fick emma hålla mig i handen haha , JAG HATAR SPRUTOR OCH SKIT , haha men aja jag tyckte det gjorde ont , men jag är ju känslig och liksom jag hade haft bedöövnings plåster (2 st) där och sen tagit 2 tabletter alvedon , aja sen träffade vi maniell och andy , efterråt stack vi till clas ohlson och fick massage :D fett skönt ,  sen stack jag till hallsta med emma :) någon bild från idag :    han blåste  ....  andy

 

Av Ida Englund - 28 november 2011 18:49

Jadu idag kanske emma ska sova hos mig , i morgon är det ju studiedag ! jag hoppas verkligen att emma får ! för då har jag en vän med mig när jag tar den jävla fucking P -STAVEN haha aja, just nu håller jag på och väntar och emma snackar om samma person hela tiden-.- haha aja jag saknar max men aa nu snackar hon om den personen (säger inge namn) aja vi gör typ inge just nu hej då kram <3

Av Ida Englund - 28 november 2011 00:05

Haha håller på att kolla på roliga video klipp på tyå nån sida kan länka sen , ahha aja jag ligger i sängen och sen kommer jag på är inte det den 28 idaG ? haha jo det var det :P så idag är det 4 månader med mig och min älskling , älskar dig mest max :) i går mådde jag ju inte så bra men mår mycket bättre nu , men måste bara reda ut lite saker :) aja nu måste jag faktiskt sova så god natt <3    http://tadintid.se/416.html   haha klicka där :P 

Av Ida Englund - 27 november 2011 21:57

HATAR SNÖ seriöst ! det ända som blir man halkar , kan slå ihjäl sig , kan bli mulad , få blåmärken,  och barnsliga snöbollskrig och det blir bara blött ! seriöst stick härifrån snön :( iallafall några dagar till , aja  jag längtar till på tisdag ! ska till emma då ju och andra saker , men kommer ha sjukt ont i armen ! aja jag längtar även till den 22 , 23 , 24 och 25 :D <3 och den 31  :D puss hej

Av Ida Englund - 27 november 2011 21:16

haha jag älskar verkligen ben &jerry , sitter och mumsar på den glassen (brownies :D) haha fick köpa för mamma men ja nu mår jag lite bättre än förut iallafall, just nu pratar jag med pappa så hejdå <3

Av Ida Englund - 27 november 2011 17:31

 jag gör as många saker för dig men jag får inte detsamma tillbaks , jag försöker jätte mycket hela tiden :) men jag får inte tillbaks detsamma , varför ska det vara så orättvist ? när jag gör och försöker göra saker hela tiden , vad får jag tillbaks ?  inge, jag tror faktiskt jag ska sluta göra så mycket för dig :) , du vet vem emma <3


Det känns lr jag tror faktiskt det är så , om det fortsätter så här vet jag inte på vad du hamnar , kanske blir du ett steg under , jag respekterar inte dig lika mycket , Du tar mig som att jag är en reserv lr så skiter du i mig ? jag tror faktiskt jag ska börja göra detsamma , så får du samma medecin, seriöst om du tar mig som hundrade hand ungefär så varför är det värt detta då ? hoppas du har en bra förklaring annars vet jag inte vad ! :) emma du vet vem


emma du vet vilka båda är och du fattar nog vilken mening som är om vem av dom :) imorgon ska jag antagligen vara med emma , på tisdag ska jag till UM och annat , jag ska nog till emma efterråt , sen på onsdag ska jag antagligen städa hos mormor och morfar fall det går och på torsdag ska jag antagligen vara med emma , sen ska emma sova hos mig i helgen det ska bli as kul ! vi får väl se vilka vi träffar då ;)

Av Ida Englund - 27 november 2011 16:22

   japp idag blir det antagligen bara sitta hemma :) och umgås lite med familjen om jag orkar ! just nu äter jag choklad (caribien lr vad den heter) det är min favo choklad , måste be mamma köpa ben&jerry till mig , brownies aja emma du vet iallafall varför :) japp  men på tisdag får jag äntligen mitt kort och barnbidrag , ska nog städa hos mormor och morfar nån dag oxå sen vet jag inte fall jag kan va med nån det får vi väl se , på fredag ska jag kanske på hockey om jag inte måste dra hem till pappa direkt , och på lördag och söndag ska antagligen emma sova hos mig hoppas jag , juste jag kommer på prisplanen bas snart och orkar inte ladda på :) så fall ni vill mig något ring ! en halvt småtaskig dag idag :) ha det så bra alla andra hejdå  

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards