idaenglund

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Ida Englund - 17 mars 2012 22:43

Ska väl sova för mina ögon kommer slockna snart!

Och det är så kallt  i mitt rum , mycket varmare när man ligger under täcket 2 st, Länge sen man sov med någon :)

Jaja , man får sova igen med någon i april , Inte så länge kvar :)

Lr sova , sova ...


Tror de inte blir nå sova men vi får väl se :)

Jag brukar alltid somna om jag har tråkigt , eller är i tråkigt sällskap men ibland för att jag gått upp för tidigt :)


Men här kommer en låt och sen så får ni kolla in i morgon så bloggar jag då! För nu blir de inge mer bloggning idag Gott folk !

Känner iallafall att jag är på ett bra humör men ändå inte ....

Var det nån som stack och såg loreen på stan idag då ?

Inte jag iallafall :D


God natt , va inte uppe för sent nU!


Till er som gillar svensk musik :)

I morgon blir det annan musik jag kommer lägga ut :)

Håll utkik mot kvällen!


Av Ida Englund - 17 mars 2012 22:14

Tjena lena !

Ska nog sova , jag tror iallafall det :)

Sjukt trött ! Blir väl lite musik och sen ska jag göra en sak.... och sen messaa och sova!
I morgon hoppas man väl att man får sovmorgon men det skulle inte skada att bli väckt, Fast det beror på vem som väcker en ju oxå ?

Man blir ju glad fall den man verkligen älskar messar lr hur ?

Eller den som alltid skriver något roligt och är en av dom närmaste man känner och får en alltid att må bra!

   


På fredag kanske noa och filip ska komma till kolbäck :D Så gulliga :)

I veckan måste jag iallafall städa hos mormor och morfar :)

OCH köpa en present till emma för fan!

Ska till henne på lördag om jag kan :)

Det hoppas jag! 


Nån som har något planerat på lovet då ?

Det har jag , men det berättar jag sen ! ;)

Min cykel fick punka tack vara noa-.-

Haha jaja , jag bloggar igen om jag inte somnat :* <3

 

Man ser verkligen inte hur utmattad jag är-.-

Trött tjej här!
    

Av Ida Englund - 17 mars 2012 18:46

Ska snart till filip pojken :D<3 

Sitter med noa i min säng och snackar om olika saker.

Ska snart dra ju .

Noa är hungrig men han får inte äta för mig :p Och han vill ju inte ha mat här så jaja-.-

Kommer väl hem vid något med 9 kanske 10 vi får väl se <3

Haha , noas mobil cpar...

Men ska dra hejdå<3

   

Av Ida Englund - 17 mars 2012 15:58

Haha en bil pressade nästan typ in oss nånstans (när jag satt i en bil) Sen körde vi för bi och peka fuck you:)

haha jävla gubbe


Åt en cheese burger med matilda på mc donald och fick gratis mjukglass , sjukt gott!

Det var gratis glass på mc donald vid hälla från 12 till 15 00 så ni som inte stack dit missade det ;)

Om en halv timme ska jag möta noa och jag vet inte vad vi gör :)

Väldigt stökigt i mitt rum! Så här ska vi inte vara ! 


Skulle ta min medicin vid 3 , så mamma gav mig en tablett en liten stund senare :

SPOTTA UT DEN!

Jag bara men jag har redan svalt den :O

Då var det fel medicin så tog min typ nyss :)

 

hejdå<3



Av Ida Englund - 17 mars 2012 13:10

Ska snart kolla på film med matilda.

Efter det så ska jag vara med noa :)

Och sen lite senare mot kvällen ska jag och noa vara med filip, De var länge sen jag träffade / var med filip<3

Saknar han :(

Sen blir det grill mat ikväll, men jag bloggar senare hejdå<3

   

Av Ida Englund - 17 mars 2012 10:05

SUPER SUGEN PÅ kladdkaka :)

Jag tror dom andra här har vaknat nu , Hör typ inge för har på högsta volym i hörlurarna :) Ska väl byta om , klädde mig lite snabbt för jag behövde gå på toa, Asså jag är jätte sugen på 3 saker-.-

En kommer nog inte hända på länge :( Men de andra kommer nog hända ;)

Men jag bloggar sen när jag orkar.


Är trött och har ont i huvudet och får värsta kramperna i magen-.-

Jaja , ska även fråga mamma om hon kan tanka på mitt kort med 100 kr :)

Så kan jag hitta på något kul med noa idag :)

Haha va gammal bild.

   


Av Ida Englund - 17 mars 2012 08:41

Det är två saker som varit bäst för mig , En att jag blev tillsammans med max :)

Men det är andra saken jag menar med rubriken.

För jag har aldrig vart tillsammans med nån snällare än max , Ibland iallafall..

Men jag är iallafall nöjd att ha han som pojkvän.

Den andra saken vill jag inte ta upp.


Ångrar saker i livet iallafall, Ångrar saker jag sakt och skrivit.

Kom ihåg den ni verkligen älskar ska ni ta vara på.

Är faktiskt ledsen just nu , Men det blir såklart bättre , hoppas jag iallafall....

Har förlorat sjukt många nära. Och hoppas att jag inte förlorar max.

Men nu ska jag kolla på film , och andra filmer för mår bättre när jag kollar på film eller lyssnar på musik :)

Här kommer en låt :)

Ser ju för fan helt förstörd ut ! det måste jag fixa så mamma inte frågar om något hänt ! -.-   


Av Ida Englund - 17 mars 2012 07:48

Hej igen ! 

Igår lr ja det var en ny dag men i natt vid typ halv 2 lr något somnade jag!

Kollade på poppers pingviner , den var bra!

Vaknade typ vid 7 , lr ja jag blev väckt !

Men de gör inge.

Jag har iallafall bestämt mig för en sak , jag hoppas det blir bra tillslut!

Vi får väl se vad det blir för reaktion...

Jag lyssnar iallafall på musik just nu :) 

Ska snart fixa mig och gå på toa haha<3

Och vad för kläder ska jag ha idag :/ Det vet jag inte , Funderar på att göra min jeans jacka till väst Vad tycks ?
  Tog bilderna från google , så inte mina saker :)

Här kommer en låt :)

Hejdå på er och sen syns vi senare !

  

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards