idaenglund

Alla inlägg under februari 2012

Av Ida Englund - 29 februari 2012 22:47

Kollade nyss på en film då en kille sett för många  bröst och ville inte se mer.

Kan det ens bli så ?

Filmen hette american virgin lr något :)

för er killar / tjejer som gillar bröst... men den var även bra, handlade typ om nån som tagit kysk löfte och hade nån som förebild men hon som var förebilden knullade hennes kille utan att hon visste, väldigt taskigt .

Men det var bra för hon med kysk saken !


Men nu ska jag nog sova, och ska upp typ 5 om jag orkar , för hatar stressa i väg. för bussen gick nog 08 17 till stan och sen tåget går 08 59 tror jag . 

Det blir tidigt för mig , fast så har det vart hela detta sport lovet... fast inte idag :) lr jo för nu vaknar jag den tiden :)

jaja god natt alla<3

Bloggar tomorrow  


Av Ida Englund - 29 februari 2012 17:39

Det var väldigt skönt att gå en promenad på björn saken haha, vet inte hur långt vi gick , asså jag och mamma. men det gör inge :)

snackade även med mamma om en sak och jag tror det blir bättre nu :)

fick lite svårt att andas sen oxå och ont i magen , är ju van så fortsatte iallafall.

Nu har jag pengar nog att shoppa mycket i morgon , vi får väl se vad man hittar. 

Ska nog iallafall hitta ett par skor och något par byxor. sen andra saker såklart !


Ikväll har jag inge att göra, det blir väl en slapp dag om ingen vill hitta på något :)

juste det står visst även mitt nr på ett tak.... hmm.... lite konstigt..

Undra hur det hamnade där, eftersom nån ringde mig idag :) Inte dolt, smart asså:)

Jaja nu ska jag dra och sen bloggar jag senare , hejdå<3

Det är skillnad på att ha en kuk och va en kuk......




Av Ida Englund - 29 februari 2012 15:59

Stack ju till mormor och morfar och fick 500 kr tills i morgon, för i morgon ska jag ju till stockholm och SHOPPA , shoppa, shoppa.

Så nu har jag väl mer pengar än vad jag hade :)

Ska väl hjälpa mamma med maten nu och sen ska hon och jag ut till björn nåt och springa.

efter det vet jag inte vad jag ska göra:)

eftersom en kompis svek mig, men jaja.

Men ska väl hjälpa med maten nu, så bloggar jag sen puss hejdå<3

lite bilder när man har tråkigt.och på emma och hajir :)

               här får ni lite att skratta åt :)

Av Ida Englund - 29 februari 2012 14:01

Visste ni att LMFAO kommer till gröna i maj ?

den 4 maj kommer han komma dit.

Lite senare kommer maskinen , den 16 maj.

och den 31 maj kommer timbuktu dit.

Ni som är intresserade borde ju dra dit. jag ska antagligen dra till gröna när LMFAO och Maskinen kommer :)

Fast vet inte med vem ännu, men tror jag vet 2 st :)

Det står mer på doms hemsida om ni är intresserade , klicka här.

hejdå<3

 

Av Ida Englund - 29 februari 2012 10:04

Nu är det dags att blogga igen , idag är det sista dagen i februari.

Jag tänkte berätta lite om vad jag gjort , dom här dagarna jag inte bloggat.

I söndags var jag med emma, sanna, hajir och erika.

det var helt okej. segt på slutet som vanligt...



och i måndags var jag med kalle, joel och niklas. kanske glömmer nån nu , men dom var jag mest med . lr ja kalle stack efter ett tag :)

sen igår så fyllde Bästa systern år ! :) SÅ grattis !

kommer bild snart på henne. igår så fikade vi hemma hon fick typ nåt hon blev jätte glad av , jag tror det var en iphone 4 lr nåt.


Efter stack vi och fixa hennes kort så det skulle passa i mobilen.

sen stack vi till hong kong. och åt där.

Det var helt okej och nån där sjöng på kinesiska till matilda. sen fick jag en lycko kaka.

Kan skriva sen vad det stod på den.

Efter så stack  jag till max och va med han och matte :) igår var det även 7 månader för mig och max :)

idag ska jag till mormor och morfar. få se fall man fårnåt där :P 

jaja men jag bloggar sen hejdå

   


Av Ida Englund - 26 februari 2012 11:55

Blir en liten blogg paus nu. Så jag bloggar när jag känner för det lr orkar. haha säkert i morgon men vi får väl se !

Sen har jag lite saker i veckan att göra, för en gång skull !

fast såna saker som jag tycker är kul.

hejdå<3 syns sen bloggen<3

  Mina små spermar som dom hängde upp i skolan !                                       Kul att åka båt :)      sånt händer...  

 

Av Ida Englund - 26 februari 2012 10:32

Hejsan, igår kväll bloggade jag ju inge mera :)

Det var för jag orkade inte :)

Jag kolladepå en film som var typ 3 timmar.

Den hette nåt med ICE , den var faktisk helt okej.

Sen somnade jag typ 22 och vaknade ungefär kl 3 på natten och messade.. blev väckt och kämpade för att inte somna :)

Har liksom en tjock tröja på mig just nu , jag vet inte när jag satte på mig den haha...

Idag får vi se om jag ska till västerås. vi får väl se :)

Men nu ska jag väl fixa mig lite hejdå<3


Av Ida Englund - 25 februari 2012 11:58

nu är kl 11 58.

Jaja , haha kom nyss fram att jag blev inbjuden i ett sånt där samtal på skype. precis när jag skulle sova.

Annars hade jag nog vart uppe mycket längre.

jaja, snart ska jag bädda sängen och fixa min toalett.

så jag bloggar sen hejdå<3


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards