idaenglund

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Ida Englund - 30 mars 2012 23:50

Hej , Tänkte bara blogga innan det blir en ny dag.

Kollar på nån mysko film.

Börjar tröttna.

Men ska väl se klart och sen sova.

Men jag bloggar nu.

Så sov gott alla som ska sova nu!
kram!

 

 

Av Ida Englund - 30 mars 2012 22:57

Kollade nyss på film.

Och nu ska jag kolla på en annan film.

Måste väl packa upp mina saker oxå .

Kunde inte välja vilka jackor jag skulle ha så tog med 3 st ^^

haha<3

I morgon så kommer emma nånstans vid 9 , sen vid 11 ska vi till frisören och sen till erikslund för jag ska boka och köpa en grej.

Sen ska vi till mormor och morfar i morgon oxå , ska få påsk ägg ^^

och efter allt detta ska jag och emma ha kul .

Hon kanske skulle köpa nån väska ^^ det läste jag på hennes blog :

www.madebyss.bloggplatsen.se


men bloggar sen hejdå<3

Av Ida Englund - 30 mars 2012 19:18

HAHA , inte jätte roligt men ändå.

Kolla :D

Han har dålig engelska.


Av Ida Englund - 30 mars 2012 19:05

Av Ida Englund - 30 mars 2012 18:53

Bara för att jag vet inte vad jag ska blogga om , så ska ni få se lite saker jag vill göra innan jag dör. vill såklart göra massor mer!

                     

Men jag bloggar sen <3 Lite saker jag ville göra iallafall , puss hej<3

Av Ida Englund - 30 mars 2012 18:05

Glömde en viktig sak hos pappa , så är rätt så arg nu:(

har inget att göra så ska väl vara med familjen.

Det kommer säkert bli någon film ikväll med familjen , det verkar även som att vi ska få hamburgare.

(hamburgar bröd på bordet)


Är själv hemma och det är sjukt tråkigt.

Det hade vart mycket roligare om nån annan var här :(

 

Sportlovet är iallafall typ planerat.

Iallafall tisdagen och onsdagen , och fredagen och lördagen.

Sen måndag , torsdag och söndag ska jag väl hitta på något.

Och efter det är det typ bara 1 vecka kvar innan irsta blixten!
så sjukt kul!

Ska ta massor av bilder det här året !

om jag kommer ihåg.

Var mer mobil nörd förra året.

nu typ skiter jag i mobilen^^


På fredagen nästa vecka kommer det iallafall massor , massor , massor av bilder!
några tjejkompisar och jag ska ut och äta och sen ska vi eventuellt sova i en lokal , annars blir det hos mig:)

Ska dra puss och kram leverpastej ^^

 

 

.

Av Ida Englund - 30 mars 2012 15:08

La ju ut denna igår oxå , men tänkte bara säga att om ni har blogg och vill tjäna pengar  så är detta ett jätte bra sätt.

Klicka bara och sen bli medlem , så är det bara att läsa hur man gör.

Av Ida Englund - 30 mars 2012 15:00

Ska till mamma om en halv timme ,  så måste packa !
Just nu chattar .

Slutade typ halv 3 , tidigare än vad vi brukar sluta.

och sen drog jag hem.

Och  nu sitter jag på sängen och ska sätta på musik. så jag bloggar sen hejdå<3

   

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards