idaenglund

Alla inlägg under september 2011

Av Ida Englund - 30 september 2011 14:06

Här kommer låten för idag FirstProject = Glorious Haha då tänker jag på beraz :P han sjung den typ hela tiden förut och sen tänker jag på när jag , emma och sanna och isabell va och spela in en liten kul sak   Haha det börjar att bli läskigt att va hemma själv för det känns hela tiden som om nån tittar på mig lr följer efter mig , så jag skrämmer mig själv  Men man har ju hört så mycket från många andra personer, emma och sanna skrämmer mig oxå för dom va hos mig sen såg dom nåt på vinden och började skrika   aja idag har jag slutat kl 20 över 1 fett chill :) ja idag tror jag att jag bara ska va hemma och plugga vi får väl se vad som händer , just nu dunkar jag musik i allafall ska väl ta yoggi och äta oxå mums  Haha jag fick ett ? i pannan idag om ni fattar vad man menar   Det hände nåt jag inte trodde skulle hända haha men det va i allafall roligt . Aja now jag drar   bye hejdå !     Här kommer en bild oxå :PJag höll på att sjunga så började jag typ skratta haha <3  

Av Ida Englund - 29 september 2011 21:37

Skulle behöva ditt stöd just nu max , Älskar dig <3 Idag har man vart med erika och filip hade väl roligt men sen tråkigt. Jag verkar börja bli lite tråkig nån annan som tycker det ? <3  aja här kommer lite bilder från idag .  Har pluggat lite oxå jag har svenska prov i morgon :O och matte läxan ska va inne .....    Här kommer först en gammal bild när jag hade alexanders byxor på mig :P

     



hej

Av Ida Englund - 29 september 2011 17:09

När man va nere och duka glömde man stänga locket så klart filip och erika facerapar mig ! omg , aja snart ska jag ner och äta hoppas jag inte glömmer att stänga locket igen !

Av Ida Englund - 28 september 2011 22:14

HAHA Johannes då    

Av Ida Englund - 28 september 2011 22:08

Hejsan ! Idag har jag vart med emma, sanna filip och sen emma sanna filip, bawan och zana sen senare blev det bara jag och sanna . vi höll på att snacka lite och detta år ska jag va först i västerås sen i hallsta på halloweenen :D nåt annorlunda tillslut-.- jag kan tröttna rätt så snabbt fall typ inget händer det kan va därför jag snackar på ibland lr frågar saker så ingen behöver ta illa upp försöker bara göra så det blir bättre stämmning. I helgen ska jag va med fanny det ska bli sjukt kul   puss och kram god natt    

Av Ida Englund - 28 september 2011 15:56

Att han ens är seriös , så här förbannad och så här mycket jag mår illa har jag inte gjort förut lr jo kanske nån gång men seriöst börjar tycka han är omogen nu och jag kommer inte ändra mig först om nåt år säkert ! Aja det är hans val.... Men I skolan har det gått bra jag ligger långt framme som vanligt :D  Och nu ska jag va med emma och sanna så måste dra jag ska möta dom ! <3 puss hejj  

Av Ida Englund - 28 september 2011 10:26

Just nu sitter jag och sanna och emma på golvet utan för engelska rummet och emma blev nyss taggad på en gammal bild på sig sj för flera år sen haha :-) aja nu ska jag inn och plugga engelska bye bye   

Av Ida Englund - 27 september 2011 15:55

Just nu är jag hemma med emma och sitter och chillar   Men snart kommer sanna , sen ska väl Jag , hon och filip och adam va  det ska bli kul   Men aa har fortfarande magkänsla jag hatar det :( aja hoppas det försvinner snart .En bild från so :on  Haha att jag kan göra så ingen märker att jag är ledsen men madde märkte det för då började jag drömma och då såg jag ledsen ut , så bara madde märkte det   men nu ska jag dra hej då   

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards