idaenglund

Alla inlägg under maj 2012

Av Ida Englund - 30 maj 2012 18:27

Hejhej!

Onsdag idag och nu kommer bilder från i morgon, planerna idag blev inte som förväntat, men det är ingen skada.

I morgon ska man ner till västerås (stan) och va med Emma Väisänen ;)

Och på fredag blir det antagligen disco ;) 

Puss hejdå<3

här är bilderna jag lovat<3

Rösta gärna på sidan av inlägget oxå.

               tampong post till dom behövande !              

Av Ida Englund - 29 maj 2012 20:25

Hej hemma nu<3

har vart i västerås , skulle vart med mathias men han kunde inte så jag var med alexander och madde och träffade en småunge oxå...

seg som fan<3

har köpt ny bikini för alla bikini delar kostade 49 kr på bik bok idag !! :D

sen har jag käkat på little america oxå, bilder kommer väl i morgon.

snart ska jag ta och dricka lite vatten och så, och i morgon ska jag nog va med niklas om han kunde :)

men bloggar sen hejdå<3


Hej

Av Ida Englund - 28 maj 2012 18:10

Hejsan, jag tänkte blogga lite kort här nu.

Har inte kunnat bloggat för vart med vänner och vart ute på sjön .

Och igår kom jag hem till pappa och tänkte blogga men jag glömde bort det.

så här kommer lite bilder från helgen.

Har gjort massor av roliga saker iallafall :)

men idag har jag SJUKT ont i huvudet och är lite yr, så har inte vart i skolan men ska nog dit i morgon och kanske till västerås i morgon oxå :)

kram<3

vissa bilder blev suddiga men här kommer dom.

                   haha tar ego bilder med beas kepa            första försöket och erik vinner en nalle till mig ^^   min sockervadd                                    forever alone träd ;)      på väg att åka ring          gropen    

Av Ida Englund - 25 maj 2012 16:39

Marknad med josse , andreas, wille och madde , först ska jag klippa mig <3

 

Av Ida Englund - 25 maj 2012 09:32

Idag är det fredag = klippa sig och gå på marknad !
Asså dom här killarna är sjukt bra på fotboll.

Gilla doms fb sida :)

 https://www.facebook.com/JosefJakobElzein 

Vet inte om ni ser den men jaja , här är en video :)




Av Ida Englund - 24 maj 2012 21:31

NU fan kommer det bilder :)

om dom är åt fel håll, VÄND DATAN.

för min data laggar :P

Hejdå<3

     idrotten idag        badkrukor.                    tvingad av mig att gå långt ifrån mig.              pro                  oboj kladdkaka                    Gratis dricka! tack andy!! :D

   we are young                      slappar från idrotten ;)                                                          

jag har ju lovat bilder och här kom 79

hoppas ni är nöjda!


Av Ida Englund - 24 maj 2012 21:11

Hade helt glömt att det var torsdag idag!

Men i morgon är det fredag och då ska jag klippa mig och även gå på marknaden.

Hejdå<3

BRA DOM ÄR!

haha kolla denna :)

HAHA hejdå<3

Av Ida Englund - 23 maj 2012 07:17

Hej!jag tänkte lägga ut massor från bilder från igår.Men datan blev cp.Nu är jag fixad och klar och sen ska jag väl till skolan.Och efter skolan ska jag vara med Bella , men det beror på hur jag mår sen:)Just nu har jag väldigt ont i huvudet och är på dåligt humör .Men vi får se hur det blir men jag bloggar sen :-*Hejdå

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards