idaenglund

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Ida Englund - 15 mars 2012 21:34

Ska väl gå och lägga mig , men måste fixa sängen och så först.

har sjukt ont i öronen nu.

har typ haft dom där dåliga örhängerna.

haha.

Lyssnar på musik just nu och i morgon är det fredag :D 

Och då kommer pappa hem :D

Fast ska till mamma i morgon :( Jag vet att jag skulle göra något i morgon ,men snacka om dåligt minne för kommer inte ihåg....


Mår iallafall bättre nu :)

På lördag tror jag det blir att va med några om jag kan och orkar , vi får väl se om jag mår bättre :)

Jaja , Jag ska iallafall sova. Blev på dåligt humör nu :P

Men i april , då ska jag ha kul ;)

Bloggar i morgon. Tänk på det här tjejen ! Du vet vem jag menar :) Klicka även på bilden :)


     


Av Ida Englund - 15 mars 2012 20:11

Hejsan , Idag var jag ju med morgan , det var kul :) Och sen följde jag med han typ halva biten hem till honom för han skulle ha träning sen :)

På väg hem tutade en bil på mig.. Inte kul för blev rädd :) Och sen träffade jag bella och alexandra :) Men stack hem iallafall<3


Och nu chattar jag med en snäll person som finns där för mig , Som har det nästan lika tufft som mig , Fast hon  har det tuffare än mig tror jag.

Och snart ska jag sova för jag är sjukt trött och Utmattad efter att fått lite tårar.

Jag bloggar senare om jag kan hejdå<3


Av Ida Englund - 15 mars 2012 16:09

Är med morgan just nu , slutade halv 3 men fick vänta en halvtimme på morgan , sen stack vi hem till mig och åt och jag drack oboy , och nu sitter vi vid datorerna :)

Sen får man väl se vad man gör efter 6 för kl 6 så ska morgan hem:)

Haha hans dator cpar.´

Heheh , vet inte vad jag ska skriva om så jag bloggar väl senare <3 hihi kram på er <3


Av Ida Englund - 15 mars 2012 10:27

Tänker inte låta mina känslor styra över , så  jag bloggar som vanligt annars hade alla mina känslor vara här på bloggen:)

Lite kul att läsa lr ? nej

Lr jo kanske, för då lär ni er något vettigt hah<3

Och jag har haft det tufft i mitt liv och bara träffat dåliga personer (inte alla) Det finns bara en som kan göra mig glad när jag mår dåligt :)


Jaja jag ska in på lektionen snart och har glosor, dom är lätta :)

Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra för att emma kunde inte vara :)

Och några från apalby vill att jag kommer dit igen haha :P

Ja det är ju roligare på apalby än i den här skolan!
Fast godare mat i den här skolan..

Men jag bloggar senare hejdå<3

 

 

Av Ida Englund - 15 mars 2012 07:15

Hej , vaknade typ nyss och hinner blogga nån minut.

Idag kanske jag ska vara med emma då:)

Hoppas det blir lite kul då men annars så mår jag bara dåligt.

Jaja:)

Vi får se hur det går.

Känner mig osäker över saker.

Vi får väl hoppas att det blir det bästa !

Men det vet man aldrig.

Ska iallafall fixa mig nu och sen ska jag väl försöka hinna äta frukost så jag bloggar senare.

Sov väldigt dåligt inatt för att jag var ledsen så har ont i huvudet, men jag kan försöka blogga så mycket som möjligt iallafall!<3

Dom som känner mig bra och bryr sig om mig borde faktiskt veta varför jag mår så dåligt ibland.

  

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards