idaenglund

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Ida Englund - 19 mars 2012 18:38

Hejhej<3

Inte mått så här dåligt på flera veckor...

Vissa vet vad det är medans andra inte gör det :)

Sitter iallafall på gårn och lyssnar på musik .

Jag är as orolig och mår dåligt och är ledsen och annat , Jaja det går nog över efter man snackat med den personen.

Ska iallafall snacka med sanna på onsdag då hoppas jag att det blir bättre.

Saknar henne , haha om nån pratar med mig nu så märker jag inte :P

Hihi

för hög musik..

hejdå<3  

Av Ida Englund - 19 mars 2012 16:27

Är på gårn , lite bilder hejdå<3

   

 

Av Ida Englund - 19 mars 2012 08:09

Hej alla läsare , vi får väl se hur mycket jag bloggar idag för mina ögon svider och jag är ledsen och kämpar för att inte gråta i skolan :) Men så äre väl

Idag vet jag inte vad jag ska göra ju , men vi får väl se :)

Igår var jag öppe till typ 2 jag messade lite med sanna och så, och nu fattar hon varför jag var arg på henne.

Hon vet vad som hänt och det förblir nog bara hon , så nån gång i veckan ska jag vara med henne och då ska hon hjälpa mig med en sak:)

Men jag bloggar sen om jag har lust <3 hejdå<3

Det här åt jag igår det ser inte så gott ut men det var super duper gott och hejdå  <3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards