idaenglund

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Ida Englund - 14 mars 2012 22:24

Rubriken var det första jag kom och tänka på , kom hem typ 10 och gick ut med hunden.

Efter så duschade jag , fast jag duschade igår duschar jag idag med :)

Är iallafall inte på bra humör , men skit händer , det får man tåla :)


Blir nog bättre sen , som det mesta blir, men vissa saker ordnar sig aldrig.

En liten tår kommer ner för ögat nu , bara att torka bort den och le:)

Men ska iallafall sova nu eftersom jag är inte på bra humör och trött , måste ju komma upp i morgon <3 

Så god natt och i morgon blir det nog fler bloggningar om jag inte ska vara med emma <3

Börjar även tro att saker stämmer ... Inte så bra saker, får väl ta och snacka med dom personerna som det gäller :)

hehe

  


Av Ida Englund - 14 mars 2012 18:05

Är hemma just nu , morgan och joel är här.

Sitter och äter mat/ popcorn/ musik.

kul då...

Ska snart till gårn och va där antagligen.

Haha , roligt joel och morgan hade med alice haha....

Dom smular ner i min säng-.-

Men jag bloggar sen , vi syns hejdå<3


Av Ida Englund - 14 mars 2012 07:03

God morgon sötnosar haha<3

Vaknade 10 i 7 lr jag gick upp då , innan så väckte pappa mig-.-

haha man jag sa åt han attgöra det men det gick inte så bra att gå upp efter han gått :)


Idag ska jag försökta hinna med frukost igen så hinner typ inte blogga :)

Den här låten kunde noa helt och hållet :P Han var typ drogad i den!

Har tänkt på en sak jag vet rätt så mycket saker om alla jag känner :P

Men jag säger aldrig det vidare inte ens om jag är arg :)

Mig gåre att lite på , Det vet många :)

Nästa lördag ska man eventuellt till emma och fira henne , ska nog köpa present i helgen :) Lr nästa vecka :)


Då blir hon en liten fjortis :)<3

Ska oxå kanske städa hos mormor och morfar nästa vecka , för behöver pengar :)

Bloggar senare <3

emma och jag :) 


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards