idaenglund

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Ida Englund - 9 mars 2012 22:44

Ska sova efter detta inlägg , lr efter jag bytt om och rensat in dom ny tvättade kläderna i garderoben :)

Såg nyss på tandfen 2 fast på engelska såklart , glömde bort vad det hette på engelska :) Lr orkar inte skriva på engelska :)

Hoppas jag får sov morgon i morgon men ändå inte , älskar att vakna tidigt och vara glad just då .

Jag har väl inge att skriva , jag stack aldrig tillbaks till gårn och skulle inte vara med andy :(

Jaja :) Kollade på film men familjen i stället och nu ska jag sova för är sjukt trött :)


En person överskattar jag väldigt mycket att han finns , för man kan verkligen snacka med honom och han finns alltid när man behöver nån att snacka med !

Men nu ska jag sova , eftersom min data inte funkar , lr jo men inte internetet så sitter vid pappas :)

God natt alla hejdå :)

 


...

Av Ida Englund - 9 mars 2012 18:11

Bara för att jag är stark nog för att inte bry mig , behöver inte du vara en sån fitta :)

Är hemma just nu , och ska väl snart till gårn :)

Jag var där innan jag stack hem , för skulle äta :)

Men vi får väl se om jag drar till gårn, andy kanske kommer oxå:)

Jag hoppas det iallafall:) Han gör mig alltid glad !
Men nu ska jag kolla lite på fb och så  , så hejdå<3 jag bloggar sen

 

:)

Av Ida Englund - 9 mars 2012 08:31

10 saker jag tycker om: 
Luta sej mot nåns axel när man är lite små trött
Pussar på halsen
Åka båt.
Va utom lands
Ha nån att lita på när man mår skit
Känna doften av kill parfym
Blåa ögon och blont hår
Få ett mess helt plötsligt med massor av gulliga saker.
Va med vänner och pojkvännen
Att nån får en riktigt glad.
.
9 saker jag tycker mindre om:
Irriterande föräldrar
Människor som dummer en efter utsidan
Må skit och ingen finns där
Känner sig stressad
När en utnyttjar andra
När man tror man har en jätte bra kompis och sen märker man att det var en skit kompis
När folk segar när man redan mår dåligt
Att jag har något fel på min mage och lågt blodsocker
Folk som sprider ryckten om en fast dom inte ens känner en
.
8 bloggar jag läser:
Elinlagerkvist.myshowroom.se
http://beccakan.blogg.se/
http://juliahofsweden.blogg.se/
http://jjonathans.devote.se/
http://idastillman.devote.se/
http://idastillman.devote.se/
http://amandajonsson.devote.se/
http://lyel.devote.se/

Och massvis mer.


7 saker jag vill göra i framtiden:
Kolla på solnedgången med en man verkligen tycker om
Ha mer än 100 olika skor
Ha ett stort hus
Vinna flera miljoner på lotto
Flytta ihop med några kompisar lr pojkvän
Få en underbar framtid med den jag verkligen älskar
Ha en hel dag med massvis av roliga aktiviteter med den men verkligen älskar


5 saker jag är rädd för:

Myror
Vatten
Förlora den jag verkligen älskar
Att man blir väldigt sårad.

Kryp


4ord som beskriver mig:
Snäll
Festare

Positiv
Dålig humor
.
3 saker jag ser fram emot:
3 april , ben & jerry
14 april träffa några gamla kompisar.
Längtar efter att få va med pojkvännen
.
2 böcker jag tycker om:
INGEN
INGEN :)
1 bra låt:
Drive by med Train :)

Av Ida Englund - 9 mars 2012 07:25

Jag kunde tvinga upp mig , så jag gick upp kvart i 7:P haha <3

Jaja jag har iallafall inte bråttom men endå så har jag det ! För idag vill jag ha frukost !

Sitter i typ min natt dräkt lr vafan det är , Det är både en över och ner del som sitter ihop :)


Jaja , och idag ska jag ha ett par typ byxor, fast dom är typ förstora men det går nog ändå :)

Och sen så en randig tröja , halsduk och klack skor men när jag ska vara i köketså byter jag till mina fejk converse:)

Jaja nu måste jag börja fixa mig lite mer hejdå<3

 

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards