idaenglund

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Ida Englund - 23 mars 2012 22:29

Så här trött brukar jag bara vara efter jag dygnat, mina ögon typ domnar bort hah<3

Sista inlägget för idag , För ska snart lägga mig i sängen och sova!

Haha <3 men jag bloggar i morgon hejdå<3

pUSS<3

Glad/ Förvirrad/ Ledsen tjej här ;)<3

Av Ida Englund - 23 mars 2012 20:41

Är inte alls på bra humör , Men positivt tänkande är på väg!
Vi får väl hoppas att de blir bättre :P

Åt nyss något jätte gott, Med grädde och jordgubbar och lite annat :P

Ska snart kolla på film och sånt.

Och kanske göra något :)

Men jag bloggar senare om jag kan , hejdå<3


Av Ida Englund - 23 mars 2012 10:33

Sitter med gurra och bella och ebba här i klassrummet :)

Vi får väl se när vi börjar , hej då<3

Av Ida Englund - 23 mars 2012 09:22

Popcorn , bara för jag hörde det ordet senast, Jag kommer ihåg när sanna råkade säga poppicorn haha<3

Sitter och väntar på att tyskan ska börja som den säkert gör snart , jag vet inte när.

Lite konstigt nyss kom morgan och bara har du f i tyskan ? :S

Såklart jag inte har :)

Idag ska jag ta med väldigt mycket böcker -.-

Måste sätta i gång och plugga :)

Men nu kan jag inte blogga mer , är orolig att jag börjat :)

Hejdå<3

Jag bloggar sen<3


Hej

Av Ida Englund - 23 mars 2012 07:23

Asså jag orkar inte skriva rubriker så det blev ett hej idag och det var det säkeert igår oxå.

Ska snart till skolan , har fortfarande svårt att andas och har ont i magen...

det går väl över hoppas man :)

Sen får man se om man är med på idrotten eller inte , Idag är det ju fredag tror jag , För jag kommer inte ihåg.

Och i morgon är det helg och då fyller emma år<3

Men jag bloggar senare ikväll hejdå<3


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards