idaenglund

Alla inlägg den 1 mars 2012

:)

Av Ida Englund - 1 mars 2012 22:40

Här är bilderna , förutom på byxorna och skorna och foundationen . 

byxorna är ju bara helt svarta inge märkesvärt med det och foundationen är som vanligt.

Bild på skorna kommer sen för orkar inte gå ner och hämta dom:)

Efter detta tänkte jag sova, för är både på dåligt humör och ingen verkar kunna göra mig glad:)

så shit it.

Börjar förstå mer saker nu :) så passa er:)

här är bilderna sov gott sen :)

shorts från H&M tror dom kostade 199 kr :)   Tröja från bikbok, 199 kr   

Trosor på cubus 3 för 2, 69 50 st   på lindex, 14 50 störhängen för 99 på vero moda tror jag :) 

Av Ida Englund - 1 mars 2012 20:52

Ny låt lr ?

Lite efter eftersom jag är inge galet justin bieber fan längre :)

bloggar senare <3


Av Ida Englund - 1 mars 2012 19:01

Var ju i stockholm, jag kommer lägga ut bilder sen vad jag köpte.

Jag köpte iallafall 4 ansikts masker för kunde inte bestämma mig :P 

och en tröja, byxor, short. 3 par trosor.

foundation och skor, och örhängen, jag tror det var allt :)

aja efter jag kom hem bytte jag om och var med noa :)

vi spelade lite basket och jag VANN :D

haha efter stack vi till ica och köpte glass och chips.

och nu fick han mess av sanna ... jag är med på hans singnal...

jaja ska väl glo på film lr hitta på något nu , vet inte vad men jag har ont i fötterna !

men ska dra hejdå jag bloggar sen och lägger ut bilder<3

kram.

 

Av Ida Englund - 1 mars 2012 07:16

Kan inte fatta att jag vaknade nyss, så har bråttom iallafall-.-

Juste idag fyller ju JUSTIN drew BIEBER år !

Grattis !
18 år tror jag !

jag är inte direkt hans största fan men han är söt och sjunger bra tycker jag :)

Grattis iallafall!

1 mars, redan ojoj och i april blir det full fart med saker för mig ! kul det ska blir, och i maj blir det oxå full fart !


Men nu ska jag nog sätta på mig kläder, för fryser lite grann.

Vet inte helt säkert vad jag ska ha påmig , vi får väl se.

ÅÅ va trött jag är !

Jaja jag bloggar när jag kommer hem , för det blir lite svårt att blogga när jag har ingen data i stockholm. Men hoppas alla sovit gott, och får lite sov morgon , puss hejdå<3

 


 

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards