idaenglund

Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

JJJJustin

Av Ida Englund - 27 juni 2012 19:52

Hej asså jag har ju inte direkt vart inne på bloggen eller internet ihuvudtaget.

Jag kom hem igår från stokcholm och nu lyssnar jag på musik , Justins nya låt beauty and the beat med nicki minaj :) och sen hör jag conner maynard för första gången nu ;)

Jag kommer lägga ut några videor eller musik sak , för er som gillar sån smak som justins musik ;) jag gillar ju med tecno eller disco och remix låtar med massvis av dunk ;)

conner ;)

Justin så klart:P

Justin :)

Jaja När jag var ute på sjön åkte vi massvis av gummibåt, 15 hästar minst ;)

Och jag har badat 2 gånger nu liksom första gångerna på året...


andra har åkt gummiring och nyboard eller hur det stavas ;)

jag kollade på skräckfilm varje natt och den som var läskigast var the pact.

den rekomenderar jag men se den inte på dagen då ;)


och sen har jag även träffat en gammal kompis! han heter rikard så jag var typ hela tiden med han och badade nattbad med honom och min syster.


Aja det har  väl vart kul , blev ju roligare när man visste att han var där ;)

haha <3 men jag bloggar väl sen nån dag om jag har något att skriva ;)

och i morgon tills på lördag är det ju cityfestivalen och må¨nga artister kommer ;) (västerås)
hejdå<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Englund - 30 september 2012 14:31

NU har jag skaffat en ny blogg.. så kika in där istället för här ;) idaenglundr.devote.se idaenglundr.devote.se idaenglundr.devote.se idaenglundr.devote.se idaenglundr.devote.se idaenglundr.devote.se idaenglundr.devote.se idaenglund...

Av Ida Englund - 30 september 2012 11:38

Hej... Nyss sminkat och klätt på mig, blev bara lite soft kläder idag , jeans med en tjock tröja. Skräckfilmen sög igår, david och emil kom hem till mig , för jag är så sjukt rädd här.. Efter skräckfilmen snackade vi bara lite och sen drog dom ...

Av Ida Englund - 29 september 2012 16:45

Fan va man älskar musik, Nu ska man dip dya min systers hår och sen vid 6 så ska jag , bea och matilda ner på stan och käka mat nån stans. Ska väl fixa mig med liter ögonskugga oxå, hyrde en skräck film en as dålig film jag såg nyss på och en annan...

Av Ida Englund - 29 september 2012 14:14

Hej på er ! :D Vakna typ 1 idag :)  Men iallafall lyssnar på musik och har nyss fixat klart mig.. Blev svarta byxor(högmidja) med en dragkedja där bak ;O och en stickad tröja med nitar på axlarna... Och nit armband. Ska snart ut i det dålig...

Av Ida Englund - 29 september 2012 01:01

Har ännu inge bilder på mig på datan ;*

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards