idaenglund

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Ida Englund - 18 mars 2012 20:15

Hej!

Hemma hos pappa nu men oturligt nog så har jag inge internet på min data nu igen-.-

Kollar på typ något på tv:n ska sen kolla på partaj på 5 kl 21 , hon är ju sjuk-.- Hon härmar ju kissie eller vad hon heter.... Tycker det är En stor kränkning men jaja...

Detta händer i veckan :


Måndag : Vet ej

Tisdag : Städa hos mormor

Onsdag : Ledig och ska dra till västerås

torsdag : Vet ej

Fredag : En sak som inte är helt bestämd , vi får väl se ;)


Så nu vet ni vad som händer i min vecka :)

Jag börjar känna mig osäker med en sak och det gör så jag mår skit!

Vi får väl se hur det blir :)

Hejdå<3 och bloggar i morgon eller kanske idag<3 :*

 




Av Ida Englund - 18 mars 2012 18:17

Ska snart till kolbäck tjoho !

Säger vi....

Kollade ju på skräckis , det var typ en kines film-.-

Bara äcklig och inge läskig , det handlade typ om en gubbe som våldtog och dödade  tjejer men sen så bråkade han med fel kille , blablablba nu drar jag , se you later !

Av Ida Englund - 18 mars 2012 16:31

Fick nu reda på att en kompis till mig blev misshandlad...

Inte så glad just nu ...

Hur fan kan man ens orka slåss eller något liknande?!

ååå-.-

men ska dra nu hejdå<3

Av Ida Englund - 18 mars 2012 16:25

Shoppade inte så mycket , köpte bara nagelack tights och en tröja :)

Så får jag slösa mina 300 kr som blev kvar sen:P

Eller så var det mer jag kommer inte ihåg :P

Lr jo de var mer haha<3


Men jag lägger ut bilder sen för nu ska jag kolla på skräck film med matilda! Träffade även viktor där :)

Och snart ska mamma fixa mina naglar så dom glänser utan nagellack :)

Men jag bloggar sen :P hejdå<3

 

;)

Av Ida Englund - 18 mars 2012 11:19

Så här blev håret :)  

Av Ida Englund - 18 mars 2012 10:34

Ska gå på erikslund och shoppa med matilda :)

Har fortfarande presentkort där ju :P


Men måste kolla hur mycket för det kommer jag fan heller ihåg :)

Jag ska iallafall inte köpa något till emma idag :) 

För jag vet redan vad jag ska köpa :)

Vi hela familjen ska till erikslund och sen går väl jag och matilda och kollar runt på lite kläder :)

Ska iallafall försöka köpa upp för mina presentkort eller så spar jag lite till sommar oxå :)

Har ju 5 lr 4 st presentkort :)

Min outfit idag :)


Rosa byxor och en väst och ett linne med pussmunnar på :*

Som ni se rhar jag inte fixat håret :) Men det ska jag göra nu ! Hejdå<3

 

Av Ida Englund - 18 mars 2012 09:57

Lyssnar igenom min hela låtlista på spotify :)

det är 558 låtar på den :)

Har lyssnat i några dagar nu ...

Här kommer låten jag lyssnar på nu :) Jag börjar komma till slutet , där kommer gamla låtar :)

Har pengar på kortet och ska spara mycket mer , Jag ska nog ner på stan nästa vecka nån dag :)

Så jag kan köpa en present till emma innan lördag för då ska jag till henne antagligen!

Klicka på namnet emma :)

Ska även spara till april då blir mycket pengar till spillo :)

För då händer det grejer :)

Jag bloggar senare hejdå<3

Av Ida Englund - 18 mars 2012 08:35

Sov väldigt dåligt och mitt huvudvärker.

Och är lite ledsen men det går nog över :)


Har ont på ena rump skinkan :( Vet inte varför :(

Ska väl ta en huvudvärks tablett snart och försöka bli glad!

Idag ska jag nog bara vara hemma och senare ska jag hem till pappa igen :)


Men nu ska ja göra  i ordning mig för jag fryser..

Bloggar sen hejdå<3



Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards