idaenglund

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Ida Englund - 12 mars 2012 22:56

Nu ska jag sova ! ska ha musik kvar så jag vaknar med musik :P

Är väldigt trött och i morgon ska tyska läxan va inne men den har jag gjort klar för typ en halv timme sen :)

Är faktiskt lite arg just nu , men det går väl över :)

I morgon om jag kommer ihåg och orkar tänkte jag länka lite bloggar jag läser :) så får ni se om ni sjävla är med !

Men nu blir det natt för mig ,  och sen får vi väl se om det går att vakna i morgon , jag har iallafall mobilen långt borta så får jag gå lite :P om jag ens vaknar av alarmet....


jag vaknar av ett speciellt mess asså jag har ju en olik mess signal för en person så då vet jag ju vem det är och då vaknar jag .... men annars nej då är det svårt att väcka mig...-.-

ska sova hejdå jag bloggar i morgon<3

  Fick   även morgans ben &jerry :D så nu har jag dom här två i frysen :D yeah !


Av Ida Englund - 12 mars 2012 21:24

Kom nyss hem :)

Var på gårn , jag och morgan stack dit och han skulle ha tagit 19 14 tåget men han ångrade nog sig och kom tillbaks och tog 20 14 tåget :)

Fick sockerkaka och annat där :)

Och hade lite kul :)

Tog sällskap med marcus hem :)

Och nu chattar jag och så :)

Och ska väl plugga lite och läsa och sen sova , men jag lovar att jag kommer komma försent i morgon säkert ! För idag höll jag inte ens på att vakna-.-

Men vi får väl se :) Och i morgon ska jag till doktorn .... vi får väl se hur det går jag kommer skriva om det sen:) Jag bloggar innan jag ska sova hejdå<3

hejdå  

Av Ida Englund - 12 mars 2012 18:25

Är med morgan just nu , såg nyss klart på en film:)

vi gick hem till mig efter skolan , men först gick vi till hemköp och köpte glass :)

köpte ben och jerry :D

här kommer lite glass bilder.

     

men ska dra , ska kanske till gårn hejdå<3


Av Ida Englund - 12 mars 2012 08:18

Dom retar mig för att jag är kort....

Det är inte jag !
Så ha-ha adde och gurra !

Jaja , nu har jag internet för fan !

Det funkade inte först , efter jag startade om datan i skolan :)

Och nu har jag typ inge batteri så vi syns hejdå<3

 

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards