idaenglund

Alla inlägg under mars 2012

Av Ida Englund - 17 mars 2012 08:41

Det är två saker som varit bäst för mig , En att jag blev tillsammans med max :)

Men det är andra saken jag menar med rubriken.

För jag har aldrig vart tillsammans med nån snällare än max , Ibland iallafall..

Men jag är iallafall nöjd att ha han som pojkvän.

Den andra saken vill jag inte ta upp.


Ångrar saker i livet iallafall, Ångrar saker jag sakt och skrivit.

Kom ihåg den ni verkligen älskar ska ni ta vara på.

Är faktiskt ledsen just nu , Men det blir såklart bättre , hoppas jag iallafall....

Har förlorat sjukt många nära. Och hoppas att jag inte förlorar max.

Men nu ska jag kolla på film , och andra filmer för mår bättre när jag kollar på film eller lyssnar på musik :)

Här kommer en låt :)

Ser ju för fan helt förstörd ut ! det måste jag fixa så mamma inte frågar om något hänt ! -.-   


Av Ida Englund - 17 mars 2012 07:48

Hej igen ! 

Igår lr ja det var en ny dag men i natt vid typ halv 2 lr något somnade jag!

Kollade på poppers pingviner , den var bra!

Vaknade typ vid 7 , lr ja jag blev väckt !

Men de gör inge.

Jag har iallafall bestämt mig för en sak , jag hoppas det blir bra tillslut!

Vi får väl se vad det blir för reaktion...

Jag lyssnar iallafall på musik just nu :) 

Ska snart fixa mig och gå på toa haha<3

Och vad för kläder ska jag ha idag :/ Det vet jag inte , Funderar på att göra min jeans jacka till väst Vad tycks ?
  Tog bilderna från google , så inte mina saker :)

Här kommer en låt :)

Hejdå på er och sen syns vi senare !

  

Av Ida Englund - 16 mars 2012 23:19

Hejhej!

Snart ska jag gå och lägga mig , måste bara på toa först ! Och sen ska jag sova!
Eller kanske kolla på en film till :)

Den filmen jag kollade på hette in time tror jag :)

Den var helt okej :)

Haha senast jag bloggade typ , då sa jag ju att jag säkert kommer vara arg senare :) Nej det är jag inte , jag är orolig istället ....

Men jag tror jag ska på toa nu!

Och sen sova, sitter här och gäspar!

Eller film .. :P Hihi <3

Jaja god natt<3

 

Av Ida Englund - 16 mars 2012 20:20

Här kommer 2 låtar , en rolig och en bra :P

Lyssna på dom hela.


Av Ida Englund - 16 mars 2012 20:14

Home now, 

Hyrde film tror det blev 4 st typ 1 skräckis ^^

Ska väl kolla på den med matilda och jesper.

Japp , Lite gott kanske det blir till :)

Sitter i min skinn jacka , ska snart ta av den , Svettas!

Haha <3

Idag kan jag säga att jag har andra tankar :D

Bättre än det senaste åren !

Glad och arg är jag ;)

Men mest glad , senare ikväll blir det väl arg-.-

Haha :D Och jag tänker aldrig göra en sak längre ! Det sa jag förut oxå , gick bra i några månader och sen började det igen-.-

Hejdå<3

 

Av Ida Englund - 16 mars 2012 18:54

Gillar mer natten än dagarna !

Åt nyss taco , gott såklart men var inte sugen på det först.

Vi får väl se vad det blir sen , har fan inge att göra :) Blir väl familjen!

I morgon ska jag nog vara med nois:)

Är ju i västerås denna helg.

Här kommer en låt :P

Bye!

Av Ida Englund - 16 mars 2012 14:09

Sitter med isak i korridoren.

För vi är inte med på idrotten :P


Han sitter o chattar med sin tjej på fb medans jag har inge liv :P

Ikväll ska jag nog ner på stan och hitta på något där med några kompisar :)

De ska väl bli kul, Och om 40 min typ slutar jag , då ska jag hem o träffa pappa :P

hejdå<3

Haha ser lite lustig ut idag , Ska väl gå och fixa, Var väldigt trött idag!

  

Av Ida Englund - 16 mars 2012 11:53

Åt nyss massvis av pizza :) Gott men mår illa nu , Det blir skolmaten idag medans andra stack och åt kebab på nån pizzeria :/ haah<3

nu kommer joel , nej!

Snart har jag so och fyfan va tråk!

Kommer dö!
Sen är det idrott och sen slutar man :)

Men bloggar senare hejdå<3

   Har lite kul på datan... Haha nej , En kompis Skickade bilden :*

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards