idaenglund

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Ida Englund - 4 mars 2012 21:55

Rolig video, men stämmer inte in på dom killarna jag brukar vara med:P Jag är med snälla killar jag !

god natt :)

Av Ida Englund - 4 mars 2012 21:02

Asså herregud , Vem är det som gör dom där grupperna Västerås Hetingar
Västerås Snyggaste
Västerås Sköningar
Västerås Snyggingar
Västerås Gulligaste
Västerås Sötaste
Västerås Snyggingar
Västerås Runkmaterial

Den där västerås runkmatrial , det är ju typ nån kåt jävel som vill bli av sugen , och nu finns det oxå hallstas kolbäcks finaste...

Herregud asså...

Jaja , jag är hemma hos pappa nu , och pappa kom hem för typ 1 timme sen :) Jag ska väl packa upp och snart sova:) Är jävligt trött.

I morgon är det skola , kommer säkert glömma det och vara hemma :O

Nejdå , Jag kommer nog ihåg . Vi får väl hoppas det. Jag bloggar väl i morgon lr innan jag ska sova , hejdå<3 sov gott

Jag gillar ballonger ! speciellt helium  


512

Av Ida Englund - 4 mars 2012 17:12

512 inlägg har jag gjort med detta :)

Det är mycket på bara några månader.

Har ju inte kunnat blogga hela tiden .

Kom typ nyss hem från bion och nu ska jag väl äta , men jag skriver lite snabbt innan , för det går snabbt för mig att skriva :)

Filmen jag såg var journey 2 the mysterious island .

Den var faktiskt helt okej :)

Fast det var 3D och får röda ögon lr något då, vet inte om det är på grund av det . Men jag har alltid fått röda ögon av de....

Efter maten är det typ 1 timme innan jag ska till pappa :)

Kommer sakna västerås nu igen :( fast jag har typ inge att göra , Det är ändå kul här :)

Kul i kolbäck oxå men typ ingen är social och ja dom flesta är lite omogna inte för att vara taskig ....

Men nu ska jag äta , Bye  

Av Ida Englund - 4 mars 2012 13:18

Hittade ännu ett par skor som är minna :D

dom packas ner till pappa !

kl 2 typ kommer noa och hämtar basket bollen. Men nu ska jag städa, packningen är iallafall klar. Och nu får vi se hur det blir i veckan , Skolan kommer suga som vanligt :)

Sen vet jag inte :)

Nyss skrev nån att den älskade min blogg , Riktigt snällt fanny !

Lyssnar på drive by nu , den är faktiskt riktigt bra :)

Blev störd när jag lyssnade på musik , för först ringde oliver och sen jonathan och oliver... sen ringde johannes oxå !

Jaja  kul att kunna snacka med nån iallafall :)

Haha men nu blir det musik och golvet vibrationerar :P

Får väl lov att damsuga och annat nu då , ha det så bra alla ! Bloggar senare  

 

     

Av Ida Englund - 4 mars 2012 12:27

Ska på bio idag , kommer inte ihåg vilken .

Någon film som bea valde...

Får väl se om den är bra :) Efter det ska jag till pappa ju :) Få se om man får nåt att göra då :)

Just nu packar jag :)

Och chattar lite med oliver :)

Det är socialt att säga hej till folk som man inte känner och känner !

Kramar är oxå bra , Men man kanske inte ska gå fram och krama en random person...

Längtar till mange discot ! Kommer bli sjukt kul och sjukt många ska nog dit !

Men jag bloggar senare hejdå<3

  

Av Ida Englund - 4 mars 2012 11:14

Ska äta frukost med mamma om hon inte redan ätit.

Idag vaknade jag 06 50 men jag såg fel och trodde klockan var 08 50 , fast somnade iallafall om .

och vaknade kvart i 11 eftersom mamma väckte mig då....

Nu ska jag klä på mig sen gå ner och äta frukost och sen blir det väl att lyssna på musik :)

Cody har även gjort en ny låt 

Här är den.

Bloggar senare hejdå<3 

Av Ida Englund - 4 mars 2012 00:04

Rubriken talar.....

Ska iallafall sova, men jag bloggar självklart i morgon , när jag vaknar typ vid 10 , hoppas tidigare...

Puss hejdå<3

  

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards