idaenglund

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Ida Englund - 3 mars 2012 17:24

Ikväll blir det taco kväll med pommac !

och chokladen som inte längre finns i västerås och somär sjukt god ! fast 1 dag gammal....

Går ändå att äta :D 

Matilda och wilma och niklas kom nog nyss hem . Matilda hade med sig en helium ballong , få se om de blir nå kul ikväll !

Chokladen är iallafall sjukt god , fan ta västerås, för dom har tagit bort chokladen :(

Det blir en dag med familjen idag , kul hoppas jag :)

Musik blir det oxå :) här kommer en bild på mig och min älsklings choklad. Om jag får den av någon så blir jag AS GlAD :)

Skulle nöja mig med den på min födelse dag , men den har redan vart :)

Har iallafall min choklad nu  

Nu ska jag mumsa på chokladen och hjälpa till med maten , bloggar later . ha det så kul!

    

Av Ida Englund - 3 mars 2012 14:20

Bra och rolig film ! men det finns bättre , nu ska jag väl ner till mamma. det är så VARMT i mitt rumför en gångs skull. tror jag ska sätta på fläkten .

Gå ut i solen med er i stället för att sitta hemma framför tv/datan och spela spel... speciellt lol 

Stick ut i stället nu !

jag bloggar när jag kommer  in hejdå<3

 


Av Ida Englund - 3 mars 2012 12:27

Ska snart kolla på film , happy feet 2 :P

har inte sett den , jag skulle hemskt gärna vilja se shoo bre , men vet inte vem som jag ska gå på bio med då.

Lr så väntar jag bara tills april och kollar på bio då:)

Måste ju se nya american pie filmen !

Jag är typ beroende av filmer...

Fast den gången jag säger nej till film då vill jag göra nåt kul :P

det var en som kommenterade i förra inlägget så skriver om henne då :)

Emma v -

Du är snäll , rolig och fin .

Vi har känt varandra länge och har gjort dåliga saker som jag både ångrar men samtidigt inte för vi hade väldigt kul då.

Maj brasan var ju bäst fast hade blivit roligare på ett annat sett. Min mobil gick sönder då oxå för att jag tappade den i handfatet. Vi har iallafall haft väldigt väldigt kul ibland !

vi har bråkat men vi löser alltid problemet, vi gick på ett disco och strulade med några från finnland . Det var kul på det discot. du tog även en sak av sean banan .

Vi har iallafall haft väldigt kul och du är jätte snäll och fin ! Finns massor av minnen !


Av Ida Englund - 3 mars 2012 11:04

Det finns väl en film som heter morning glory ?

fick iallafall det på huvudet , vet inte varför :)

Jag vaknade iallafall typ nyss och håller på att sätta på mig byxorna. sen ska jag väl fixa håret och så.

Efter det äta frukost med mamma , det brukar aldrig bli så.

Och efter det så ska jag nog va med emma v ju , men måste träffa noa oxå för jag har hans basket boll...

och i morgon ska jag till pappa , vi får väl se vad jag hittar på då (antagligen inget)

Varför tar alla upp blondin skämt när jag är i närheten ?

Fast glömmer bort alla direkt . och dom flesta är inte ens sanna..

Jaja , ingen stämmer in på mig iallafall! Jag ät fan smart haha <3

Men jag bloggar sen , hejdå<3

Kommentera Och jag skriver något om dig i nästa inlägg      

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards