idaenglund

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Ida Englund - 2 mars 2012 23:51

BRa musik där just nu , fram till midnatt :P

Kom typ nyss hem lr hem för typ 20 min sen.

Kollade på film innan jag drog till stan och träffade max. var där till kvart över 11 och blev hämtad av mamma.

Vilke självklart vara där längre.

Snart ska jag sova, för är riktigt trött.

I morgon får man se fall man ska vara med emma v :) vill iallafall ha sov morgon , vi får väl se om det blir det..

Men jag bloggar i morgon för nu ska jag sova God natt sov så gott sen!

Bergs klättring i kolbäck !   jag tror det är kolbäck ....

Av Ida Englund - 2 mars 2012 20:52

Känns som om de fortfarande är januari.. fast snön har ju smällt nästan allt ,som tur är.

Tycker det har gått snabbt :) 

I april blir det ju gratis ben &jerry sen ska jag på bio och på 2 discon :) om ja orkar.

Men det gör jag nog och sen ska jag göra en annan sak dagen efter ett disco :)

Mer planerat än vad det brukar vara för mig:)

var mycket mer innan juli :P

Juste en läktare ska visst ha gått sönder i globen nu på avicii konserten.

30 personer hade visst ramlat och några skadat sig .

Men jag bloggar senare hejdå<3

mer fakta- http://www.expressen.se/nyheter/laktare-kollapsade-i-globen/





Av Ida Englund - 2 mars 2012 18:49

Japp , ett rådjur sprang på vägen .

Är iallafall hemma nu , åt nån pasta grej , inte så gott :) 

Jaja , sen ser man 2 st stå och kissa vid ett träd, fin kuk man såg då oxå....-.-

ska väl ner och se på film snart med mamma , just nu skypar jag med emma och alex :)

adam la på....

Men jag bloggar senare hejdå<3


Av Ida Englund - 2 mars 2012 16:42

Fattar inte varför man ens ska bråka lr kalla andra saker.

Bara skärp dig och stick eftersom jag tänker inte lägga ner min tid på dig. 

Du förlorar bara tid i ditt liv.

Va glad och skit i allt annat.

Tänk positivt om det är nåt negativt bry dig inte lr försök lösa det !

Bloggar senare , hejdå<3

Av Ida Englund - 2 mars 2012 15:26

Kollar på en helt konstig och äcklig film , finns ju inge annat på tv :) fast snartbörjar justins film , ska kanske se på den :)

filmen som är konstig heter "Predators"

Jag hinner alltid komma in i filmen när man ser nåt äckligt...

Jaja i kväll typ halv 6 ska jag , mamma och bea gå till en resturang, kommer inte ihåg vad den heter men ja , hon har iallafall bokat bord där :)

efter får man väl se vad man ska göra :) om man ska va med nån och ha kul, lr sitta och kolla på film och äta godis med mamma :)

Jag bloggar iallafall senare hejdå<3

Här kommer lite bilder från min pappas bröllop den 29 april :) den dagen jag träffade max :)

                                                                        Dricka ?                                          

Ja här kan man ju se hur mycket jag var inne i mobilen förut....Lite mobbade bilder oxå haha<3 bye

Av Ida Englund - 2 mars 2012 11:16

Fattar inte varför man ska ljuga eftersom det oftast kommer fram till slut :)

Här är en låt :) Byz nya tror jag , faktiskt helt okej :)

Här är en till av hans låtar :)

Bye ! ska nog ta bort min ansikts mask !   

Av Ida Englund - 2 mars 2012 10:45

Tog den från facebook , den med hår är lite rolig för den stämmer in på mig :P och såklart det mesta :P Stämmer det in på dig ?

Kommentera i sånnafall:P


Vad kyss betyder
- Kyss på pannan: Jag respekterar dig.
- Kyss på kinden: Vi är vänner.
- Kyss på handen: Jag vill ha dig.
- Kyss på halsen: Jag vill ha dig
- Kyss på axeln: Du är perfekt.
- Kyss på munnen: Jag älskar dig.
____________________________________________________

Vad varje rörelse betyder
- Hand i hand: Vi gillar defenitivt varandra.
- Tryckta tätt mot varandra: Jag vill ha dig.
- Söker varandras ögon: Jag gillar dig för den du är.
- Leker med hår: Låt oss leka.
- Armarna runt midjan: Jag gillar dig för mycket för att släppa taget.
- Skratt medans vi kysser varandra, är jag bekväm med dig.
____________________________________________________
RÅD:
Om du funderar på någon medans du läser detta, är du defenetivt in love.


Japp, de visste jag redan :)

Inte så bra bild men jaja,    
skor från skopunkten 349 kr :)

Av Ida Englund - 2 mars 2012 10:02

Sitter i sängen inlindad i täcket:) ska väl upp om en timme lr något . för orkar inte gå upp nu :)

saknar att bli väckt på morgonen :(

Idag har jag inget speciellt att göra :/ Tror jag inte iallafall, vi ska väl se om jag kan hitta på något :)

Ska väl testa mina nya kläder och saker idag :)

Längtar inte tills på måndag eftersom det är skola då igen -.-

Hoppas alla andra får en toppen fredag !

Själv Hoppas jag att det kommer bli det , vi får väl se ;)

Matilda ska iallafall ivägpå avicii :O och jag kommer inte vara där :(

jaja jag klarar mig nog, Nån mer som ska dit ? 

Ska iallafall dra nu , ni som ska dit HA det så kul ! :)


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards