idaenglund

Alla inlägg under december 2011

Av Ida Englund - 11 december 2011 22:38

Undra fall jag kommer sluta som fet av all ben&jerry :/ haha jag brukar ju äta det när jag är ledsen !
har inte bloggat idag för att jag har vart as ledsen !
haha såg lite lustig ut eftersom mascaran runnit , såg ut som en tvättbjörn lr panda :P
och mina ögon var röda oxå :/ så det sved jävligt mycket , det är iallafall bättre nu ! mycket bättre

Men jag hade ingen ben&jerry idag :( haha jag tänkte dra iväg till ica och köpa en :P men det sket jag i !

i morgon är det matte prov :O det hade jag glömt men det går nog bra ! :P hoppas jag :D

men nu ska jag sova jag bloggar mer i morgon alla små pluttar  ! hejdåå

bjuder på en bild jag tog idag oxå :D

Ni får vända på skärmarna bye    ...

Av Ida Englund - 11 december 2011 10:14

Ja idag vet jag inte vad jag ska göra :)
Jag vaknade kl halv 10 så då svarade jag på lite mess som jag hade fått :)

Idag har jag inget planerat, tror jag inte :)

Jag ska nog städa rummet lite och så ,  vi får väl se fall nån frågar fall jag vill va annars blir det en tråkig dag med familjen , lr några i familjen för dom flesta ska väl bort :)

hela veckan vet jag faktiskt inte vad jag ska göra , jag vet iallafall att jag , emma och sanna måste träna och göra klart lite saker , vi ska även handla frukt och saft och kanske russin på torsdag med någon :) haha vet inte direkt vem vi ska möta men ändå .... sen på fredag blir det föreställning på dagiset haha ! :D men nu ska jag dra och fixa mig och dricka te så hej då    

 

Av Ida Englund - 10 december 2011 22:36

Ja , jag orkar ju fan heller vara uppe , när jag är ledsen ! så ska fan sova , har inge annat att göra...... så god natt

Av Ida Englund - 10 december 2011 21:05

Nu blir det film eftersom man inte har ett skit att göra och är inte på så bra humör :( 

när jag ser dig , lyser min dag upp . ♥ haha det är sant :) iallafall när jag träffar max

Kärlek -
K.änslor Ä.rlighet R.espekt L.öften E.vighet K.amratskap

 Sant :)
fast det är ju inte bara det i kärlek :)
filmen jag ska kolla på heter  Inception :P och efter den ska jag kolla på Megamind haha lr vad den heter , Men nu ska jag kolla på filmen , om nån vill mig nåt så når ni mig på mobilen :) hejhej 

Av Ida Englund - 10 december 2011 18:40

Idag var jag ju med emma  och sanna , så jag passade på att köpa julklappar , och nu har jag köpt en julklapp till MAX och emma och sanna.

Det blev bra det jag köpte tyckte jag , idag köpte jag för rätt så mycket pengar .. haha men har fortfarande kvar mycke pengar ! :D men sen stack vi ner och lyssnade på chris medina och kollade på fyverkerier .... Det var inte så kul som jag trodde för emma och sanna klagade VÄLDIGT mycket.....

Men på stan träffade jag oxå david och emma L och bella och milla och neja :) det var kul iallafall !  Men jag ska dra nu och göra något... Är inte alls på bra humör är typ ledsen :( jaja men jag bloggar nångång mer idag tror jag hejdå :)

Av Ida Englund - 10 december 2011 09:57

Jag och emma tänkte ta 10 bussen till västerås men hon ville inte det :/ så jag var snäll och åkte själv, haha nej då vi ska ta 12 00 bussen istället ..... Och då ska jag dra och köpa julklapp till max först , sen emma och sanna :) sen blire väl någon till mamma och pappa kanske. Men hade behövt frågat pappa fall han kunnat ladda på 100 kr på mitt konto men aa... jag har ju inge pengar på mobilen och han har telia-.- men Nu ska jag försöka väcka emma snart ! :D få se vad jag gör , lr nej hon kommer bli fett arg då-.- Efter jag köpt julklappar så ska vi nog kolla på chris medina han ska va med i något lucia tåg tror jag och sen vid 5 ska vi kolla på fyverkerier :) på tisdag tror jag oxå att det är lucia i skolan :) det ska bli kul att kolla på , kunde inte hålla mig för skratt förra året för då började nån i lucia tåget skratta så då började jag skratta :) men nu ska jag dra hejdå      

Av Ida Englund - 9 december 2011 21:47

Idag stack jag till hallsta , och när emma klev upp från stolen så ramlade hon och sen när jag skulle ta min väska så böjde jag mig ju och då stannade bussen så jag flög in i stolen -.- haha efter så var vi med william och dennis och liam här i hallsta :) just nu väntar vi på att idol ska börja igen ! OCH den som vann på nobellmiddagen var isterlin hon är förtjänade det ! <3 aja och emma är tillsammans med en kille nu så GRATTIS ! :D <3 nu ska jag dra och va social med emma och ramin i skype :P juste ska ju sova hos emma idag :D

Av Ida Englund - 9 december 2011 14:23

Fyfan vilken dag i skolan :) det var kul i början för vi började 10.20 men sen så skulle vår lärare ut och röka så vi började 10.45 och sen 11.10 så åt vi och efter det hade vi kvale och efter det hade vi  so men innan sa en i skolan en jävligt taskig kommentar mot sanna ! är fortfarande arg , H*N är så jävla omogen shit väx upp ! Har vart arg på H*n i flera år-.- för att H*n är så omogen och taskig mot mina kompisar :) aja idag ska jag sova hos emma det ska bli kul ! i morgon så ska jag ner på stan med emma och sanna ! då ska jag köpa JULKLAPP TILL MAX ! och till emma och sanna :D sen skulle det vara något disco nånstans med gurkan med , men orka komma ! ska fan spara pengar och kanske gå på ett disco den 16 dec :P hihi 

WTF HA-HA-HA

HAHA men nu ska jag dra hej då :)<3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards