idaenglund

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Ida Englund - 23 december 2011 11:49

Emma du var super duktig på avslutningen det var shiwa och destiny oxå och dom andra <3 men emma var nåt speciellt ! haha <3 hon sjung hallelulijha (stavning) på svenska :P igår var jag med noa , emma , sanna och erik :) sen fick jag springa lite för att jesper och david kom och började kasta snöbollar ! men ingen klarade mula mig ! :D och jag sprang ju så jag fick as ont i magen :( så jag nästan inte kunde gå :O sen tog jag min medecin hos mamma och det blev bättre efter ett tag ! igår skulle jag kanske vart med max men det blev inge :( <3 idag vid frukosten fick vi (matilda , wilma , bea och jag) ett paket , när vi öppnar är det pussel bitar , vi bara vafan är ni seriösa haha <3 sen pusslade vi ihop det och på pusslet var det 2 kameler och 2 pyramider :) så den 7 januari åker vi till egypten och det är ju inte ens en månad kvar , bara typ 1 lr 2 lr 3 veckor kvar :O men det är även på shawens födelse dag , jag får väl skicka ett mess till henne vid 5 för kl 7 på morgonen går flyget :( <3 så jävla tidigt ! kommer även sakna max as mycket ! :( <3 men ska försöka ha kul <3 aja jag tror inte jag orkar de där med dagarna längre haha <3MEN ska dra och laga mat hej då <3 kolla vad man hittat på denna data :O

           

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards