idaenglund

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Ida Englund - 24 december 2011 09:51

God jul alla ! :D idag ska jag till farmor och fira  jul med dom på pappas sida :D det blev väldigt lyckat igår , jag fick högtalare , platttång , vågtång, ansisktmasker, löshår , en borste , tvätt saker , make up store så jag får kommer och kolla och annat , en ring , 500 kr :/ haha fick bara tior och kronor så jag räknade och det blev ungefär 500 sen fick jag en larm sak , fall jag är ute och går och nån kommer och hoppar på mig lr något så har jag iallafall något som låter jävligt mycket ! :D

:) den första jag sa god jul till idag , var såklart max haha :D <3 älskar han sjukt mycket ! , aja man får väl se vad man får idag då ! jag bloggar senare , för idag ska man ju till pappa , så då kan jag blogga lite mera ! Vi får väl se vad jag ska göra ikväll då :) men nu ska jag dra och fixa mig ! ska även packa lite , för i morgon flyttar jag till pappa ju ! bye <3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards