idaenglund

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Ida Englund - 14 december 2011 23:10

Haha kom inte på rubrik :) och har ingen dagbok :) Men jag tänkte berätta lite om dagen med bara 3 ord och 1 tecken :)

Den Var Dålig!

Jag va ledsen idag för jag tänkte bara på det sämsta som jag inte hoppas är sant :'( En sak jag hittade för länge sen blev jag jävligt arg/ledsen över och den saken vet jag fortfarande inte fall den är sann lr falsk :( vill inte veta det  heller , jag vill bara glömma det ! Men nu tänker jag på hemska saker :( som jag hoppas inte är sanna men just nu verkar dom vara det :( det känns iallafall så och det verkar vara så , jag tänker inte säga nåt namn , och jag tänker inte skriva så man fattar vem ! Madde du vet iallafall <3 ingen annan orkar jag förklara för :/ Aja nu ska jag tänka positivt , jag som nästan alltid är positiv , Okej hmm Det finns inge jävla positivt med detta :'( skit samma Haha :) jag ska vara glad ändå :P 

 

Aja en sak jag tog från facebook av jennifer :) 


&lrm;" Tro inte på läpparna som säger 'Jag älskar dig' , tro på ögonen som gråter för dig.♥ "

Den är fin och sann :) Jag gråter ibland , medans alla andra säger att man inte ska gråta för någon ? jag fattar inte det , hur fan ska man kunna visa hur mycket man älskar en då ? Det kan ju vara både glädje tårar lr Ledsna tårar lr vad fan det heter haha :D aja men jag har fått mycket stöd idag :) av 2 st haha och det uppskattar jag :) kram på er !

Men nu ska jag sova god natt :)

Av Ida Englund - 14 december 2011 19:02


Sitter i soffan och helt plötsligt får jag en jul godis i handen , sjukt god , jag är pigg men har feber :/ jag ska nog inte komma till skolan i morgon heller men vi får väl se :D

Lite saker som är sant :) iallafall enligt mig .....


★ En tjej älskar att ha killens tröjor på sig


★ Tjejer ÄLSKAR att pussas / kyssas! När som helst


★ KLICKA ALDRIG UPPTAGET NÄR HON RINGER!!!.. du anar inte hur ont de gör..


★ Hon älskar när du skriver "godnatt älskling, älskar dig" när du ska sova.


★ En tjejs hjärta har fler hemligheter är fler än Homer Simpsons antal kilo..


★ När ni går på stan / ute och går håll henne i handen

och visa att ni är ett par


★ När ni myser, håll på med hennes hår eller håll i handen. Och viska i hennes öra att du älskar henne


★ Ring och SMSa henne ofta! Hon blir bara glad av att se ditt namn på displayen..


★ Om hon är ledsen och bara sticker ifrån dig, spring efter! Även om hon säger åt dig att dra åt helvete..


★ Tjejer gillar verkligen när killar skickar hjärtan!


★  Tjejer hatar när killen ljuger 


★ När du säger nåt taskigt kan tjejen verkligen ta åt sig det

Av Ida Englund - 14 december 2011 10:42

Jag skulle ju göra en sån där med dag 1 och sen vidare och igår skulle jag ju tagit kort på min outfit .... men jag blev ju sjuk så jag hade ungefär en tröja som klänning o.O haha men här kommer min outfit idag !

inte så bra bilder och som ni ser har jag inte borstat håret , men det är ju outfiten jag visar upp ?

     Ett helt vanligt linne och sen en kjol som jag köpte i kroatien , i en konstig butik med as fina kläder från olika länder och kjolen kommer från italien och är en märkes kjol men kommer inte ihåg vilket märke för de va länge sen jag använde den ... och strumpbyxorna kommer från H&M :) 


nu ska jag berätta om dag 1 Presentera mig själv ..


Jag heter ida evelina emma englund , och är snart 14 år .. jag fyller år den 17 januari, Jag älskar att spela fotboll men jag gör det inte så ofta och jag vill inte böja i något lag för jag gör det för skojs skull inte för att vinna :) Jag älskar även att va med max och emma och sanna och andra kompisar det finns många ... När jag är ensam hemma brukar jag dunka musik för det får jag inte annars för niklas gillar inte sån musik .... En av mina favorit artister är Justin bieber :) Jag älskar kläder , men jag har för mycket kläder jag behövde en extra garderob (stavning) för att det skulle få plats. Jag älskar att gå på discon men nu har jag börjat att sluta orka men det går nog över ! Min ögonfärg är blå grå och jag är blond egentligen men har även färgat lite mer blont :) Jag har en lille syster och 2 bonus systrar ena är större än mig och den andre är mindre :) Jag har även 2 bonus bröder hos pappa , ena har flyttat hemmifrån och andra är mindre än mig :) 

Jag älskar att laga mat och baka , jag gillar även att åka runt till olika ställen för jag tröttnar på ett nytt ställe när jag vart där lr bott där några år :) Jag ska byta skola till tunboskolan i kolbäck och jag kommerr börja i 7:1 , Jag byter skola för att jag ska flytta hem till pappa och han bor i strömsholm  det är 4,5 km till kolbäck från mig :) Den 29 april gifte sig pappa och jenny :) samma dag som min bror skulle fyllt 1 år :) den dagen träffade jag även max , oliver och alexander, Jag kommer fortfarande ihåg det första dom sa och det första jag och emma sa :) haha , bra minne man har om sådant :) Bröllopet var jätte roligt , de skulle vara roligt fall man hade gjort nåt liknande att ens familj hade fest lr nåt :) Jag är blir även svår kär :) 


Det var lite om mig och någon dag :) haha jag orkar inte berätta mer , ni vet iallafall lite om mig nu  

Av Ida Englund - 14 december 2011 10:20

Jag är ju hemma från skolan idag :( så jag missar te partyt på engelskan ! åå :( men skit samma jag kan lika gärna dricka te och kolla på film och äta klart på min ben&jerry och sen kommer ju mormor och morfar och då brukar jag få nån bakelse av dom :D hehe men åå va segt att va hemma -.- i morgon tror jag i allafall att jag kommer ... skolan är rolig .... ibland :) Men på fredag måste jag va frisk iallafall men det kommer gå åt helvetet för vad ska jag ha på mig ? aja det får man snacka med emma och sanna om ! Nu ska jag göra i ordning mig innan mormor och morfar kommer , och bea är visst oxå hemma :P men ska dra nu ! bye

Mange bjuder :P hehe men hej då !

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards