idaenglund

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Ida Englund - 8 december 2011 22:07

I morgon ska engelskan vara klar och jag har 2 frågor till och på varje fråga så måste man skriva 150 ord -.- Men det handlar om mode och modeller så det går rätt så lätt ! Idag va jag med max och matte , det var kul ... haha orkar inte förklara så mycket för har väldigt bråttom med engelskan !aja här kommer lite saker ja tänkte göra...

Som är dina absoluta bästavän -  Emma och sanna
Som är den smartaste du känner - Em.... Oj det vet jag fan heller :P
Som alltid får dig på strålande humör - Max
Som är den omtänksammaste du vet - Oj , det är fan många som jag känner :)
Som är en föredetta bästa vän - Isabell.
Som är snygg - Max , och flera :)
Som är osmart -  sanna -.-
Som är en riktig vän - sanna o emma
Som är din älskling - Max
Som är den galnaste du vet - Jag :P men  annars vet ja inte
Som är lätt att prata med - Många personer.
Som är underbar - Många personer
Som du kan prata med om allt - Emma , sanna , max
Som är din barndomsvän - Emma , karro och massor flera
Som du saknar - Oj det är fan många !
Som du har spenderat mest tid med - Max , emma o sanna
Som du senast grät för - Haha noa och david :)
Som du tycker är snäll - Typ alla jag känner !
Som du har sportat med - Isabell tror jag , annars vet ja inte
Som du skulle vilja krama just nu - Max
Som du inte har träffat på länge - Jävlar det är många

Kul humor sanna har :P
Ännu ett skit test
VAD HETER DU?
Ida emma evelina englund
ÄR DU ARLLERGISK MOT NÅGOT? 
Nepp
BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV? 
Ibland :P
ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT?
Ja
VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMMNA SMS? 
God natt <33<33
VEM VAR DEN SENASTE POJKEN DU FICK SMS IFRÅN?
Max
BRUKAR DU GOOGLA? 
Ibland
HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG? 
Ja jag är det nu ?
HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN?
Ja
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN? 
5 :P
HUR SVARAR DU I MOBILEN?
Hallå
VEM RINGDE DIG SENAST?
Mamma
BRUKAR DU KOMMA I TID? 
Nej 
NÄR MÅR DU BRA? 
När jag är med max eller när jag är med kompisar
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? 
idag
HUR KÄNNER DU DIG NU? 
Stressad
ÄR DU SMART?
Ja ! Jag är faktiskt det :)
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? 
em vilken dag vare igår ? jaha onsdag , nej det hade jag inte eller jo en liten stund
VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN?
Tee
ÄR DU BLYG? 
Ibland
HAR DU KYSST EN FRÄMLING?
Ja
VAD GÖR DU IMORGON?
Jag vet inte , ska kanske va med emma 
VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET?
Spindlar och snö och myror och massvis fler saker ! :O
VAD LÄNGTAR DU TILL? 
Julafton å nyår och när jag fyller år :) och den 28 januari :)
VILKET ÅR ÄR DU FÖDD? 
1998
SAMLAR DU PÅ NÅGOT?
Nej ?
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU?
Ja
NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR? 
Igår , för att min kompis kastade en snöboll rakt på p-staven så jag fick sjuhelvetes ont !
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET? 
Nej ? ;O
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER? 
Inget
HAR DU NÅGON PIRCING?
Öronen.
VILL DU GIFTA DIG?
Ja men inte nu
GILLAR DU ATT DANSA? 
JA såklart jag gör !!
TYCKER DU OM SUSHI? 
Nej usch fy va äckligt :S
BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS: 
Nej :)
KNÄCKER DU DINA FINGRAR? 
Ja ibland men försöker vänja bort det
SENASTE LÅTEN DU HÖRDE? 
Kommer inte ihåg :)
KAN DU LAGA MAT?
Ja
BLIR DU BRA PÅ KORT? 
Vissa
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?: 
Emma lr sanna , ibland max fall han har tid eller pappa 
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU? 
Vet inte :/ ett par högtalare :P
HAR DU SNYGGA SKOR?
Ja
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE?
God morgon 2 min efter nu ska jag sova igen god natt
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT?
Ja 
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT?
Nej
TRE FAVORIT FÄRGER?
rosa ! Blå och grön
VAD ÄR KLOCKAN NU? 
22.21
Jaja nu orkar jag fan inge mera hejhej


Av Ida Englund - 8 december 2011 08:14

Igår var det inte en sån lyckad dag det var kul en liten stund innan en person kastade en snöboll på min arm precis vid p-staven , och jag har fortfarande ont .... kul -.- Idag är det ju torsdag , jag tror inge speciellt händer i dag i skolan , men efter kanske jag ska va med max :) tror jag , men i morgon så börjar jag 10 20 och slutar 13 25 , Har även nobellmiddag i morgon :) Det ska bli gott , sen får vi väl se vem alla här har valt ut till typ bäste kompisen lr snällaste lr vad det var och den får ett pris , själv valde jag nån person haha  , säger inte vem :)

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards