idaenglund

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Ida Englund - 12 december 2011 22:47

Tur att jag inte kollade på denna innan ! jag hatar tillomed sprutor !  tänkte även berätta lite om p-staven för er som inte vet något :P p staven är 4 cm och 2 mm tjock :) den gör så man inte kan bli gravid och har inte mens på 3 år :) p-staven även heter nexplanon tas ut efter 3 år :) den sitter under huden som ni serr på denna video , men vet inte fall dom exakt gjorde så på mig efter som jag inte kollade , det kommer även en annan video här nedanför sen . man kan även få biverkningar av Nexplanon dom här är vanligast så kan jag peka ut vilka jag verkar ha :) eftersom jag har märkt lite anorlunda med mig .... 


Biverkningar
Vanliga: Acne, huvudvärk, viktökning, bröstspänningar, bröstsmärtor, nedstämdhet,
känslomässig instabilitet, Humör Svängningar ,påverkan på sexlusten, magsmärtor,
 menssmärtor, yrsel, nervositet, minskad aptit, illamående, oregelbundna blödningar, 
 värk, extrem trötthet, smärta vid insättningsstället, reaktion vid insättningsställe.
Dom jag verkar ha är huvudvärk , Nedstämdhet , Känslo mässig instabilitet ,
 Humör svängningar
Påverkan på sexlusten.. minskad aptit , extrem trötthet... Jag verkar ha rätt så mycket ,
 men jag klarar mig för det är inte det värsta som hänt mig :)
Här kommer även en annan video :)
men 
ska sova nu så god natt :)


Av Ida Englund - 12 december 2011 22:00

Åt sallad 2 gånger idag :/ ahha i morgon äre lucia och då ska jag kolla på bara ... haha alla kommer se roliga ut <3 kommer ta kort på min outfit i morgon :) men nu ska jag faktiskt sova efter som jag är ledsen så bye<3

Av Ida Englund - 12 december 2011 19:41

Tycker faktiskt rubriken stämmer men det kanske inte alla tycker , aja snart ska jag sätta mig vid tv:n och käka ben&jerry igen ! :D haha men först ska jag dunka lite musik här i köket :)  alltid lika kul att lyssna högt på musik :)  Haha känner min sådär med ett köp :/ men det ordnar sig nog det är väl inte så jävla viktigt .... :P 

ska även få pengar av maamma så jag kan handla lite fler julklappar ! bye ska nu äte benis och jerryis haha , ja har inge liv :/ hej då <3 det här blev även bea och min mat : 

Beas eftersom jag hatar räkor :S

    Och min den var faktiskt väldigt god ! men nu ska jag dra hej då<3

Av Ida Englund - 12 december 2011 16:53

Har köpt ben&jerry ! den kommer nog va slut idag :P hehe men just nu så hackar man gurka , tog ett litet smak prov oxå ;) aja ska fortsätta hacka saker ! Är fortfarande ledsen :) det kommer nog hålla i sig men jag gör som jag brukar , Ler och skrattar :) då märker ingen något ! Men idag gick det inte så bra :( men jag lurar iallafall några ! och jävla ludde och robin som skrev saker till min killes kompis-.- Fy va dryga dom måste vara ibland :( men ska dra hejdå

 

Av Ida Englund - 12 december 2011 07:43

Skola :( skola :( skola :( skola :( skola :( skola :( skola :( skola :( skola :( 

Nu är det skola idag igen , jag hade inte en så rolig helg jag :( sista gången jag ska ha tråk ! haha men idag äre ju måndag så jag börjar kl 09 00 ....

Asså jag kan verkligen inte sluta tänka på en person, det går inte att tänka på något annat :) ....

Idag ska jag nog inte göra något , ska nog bara vara hemma för orkar inte träna zumba när jag fortfarande inte mår så bra :) jag hoppas det bli bättre snart , men nu ska jag vara positiv ! lr försöka iallafall , jag brukar lyckas men mm ....

Aja en positiv sak ! MADDE FYLLER ÅR ! haha nu är hon en f13:on och ingen f12:a ! :D

haha vi kommer vara lika gamla i ungefär 1 månad till :P Idag vaknade jag kl 7 och sen fixade jag mig lite och stack ner och åt :) usch igår råkade jag röra där p-staven sitter så man såg hur lång den var och så :S usch aja jag kommer nog vänja mig om typ 1 vecka - 3 år haha <3 Men ska dra och fixa mig nu ... och måste plugga lite innan provet oxå ! jag jobbade aldrig klart med träningshäftet :P hejdå <3


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards