idaenglund

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Ida Englund - 15 december 2011 22:54

Ibland kan det vara kul att blogga i bland tråkigt men jag försöker blogga hela tiden , förutom när jag är arg lr riktigt ledsen ... Aja :) Men i morgon blir det skola ! får se fall jag kommer upp .., haha men ska iallafall försöka ... men har glömt var mina nycklar är och jag måste ju cykla till skolan :/ Mange bjuder asså jag har verkligen fastnat för det låten haha ! :D men nu ska jag sova , blev riktigt glad för ungefär 30 min sedan :D hehe :D Jag försöker lista ut vem en var på ett disco eftersom det var lite mysko där för vissa höll på att ta kort när jag och sanna dansade ... och dom tog kort med mobilerna så undra vad dom gjort med dom bildern .... hoppas dom har raderat dom ! Aja shit it ! nu ska jag sova , och i morgon börjar jag 9 15 men ska upp typ 6 så hej då god natt på er ! arina jag och isabell :) 

Av Ida Englund - 15 december 2011 21:39

Ska faktiskt bli kul att byta skola :) den ändå nackdelen är att jag inte kommer träffa max lika ofta :'( och inte mina vänner heller :( men jag kommer ju få nya  vänner ! Det är mest max jag blir ledsen över , för att jag älskar ju att va med han

:(

Haha i morgon ska man till dagiset med emma och sanna , så ska jag läsa och dom ska leka runt :) haha <3 aja det ska bli kul i morgon att komma till skolan ! men fuck fall inte madde är där :( ! åå :( aja Just nu kollar jag på nån rolig film som är på tv:n den heter  uptown girls :) Snart ska jag upp och sova och sen ska jag upp tidigt i morgon och fixa mig :)  fan va jag saknar min pojkvän :(  Men nu blev jag ledsen .... för en sak :) vill hellst inte ta upp det hehe :P aja som  ni ser fall ni bläddrar ner lite så står det att det finns en  omröstning :) klicka gärna på nåt av dom exemplarna  och gilla gärna bloggen oxå :)

Men ska dra nu , här kommer lite ego bilder från idag eftersoom jag inte haft nåt att görA :(

       

Aja ska dra nu hej då, och väldigt schysst av er  -.-  (stavning) (några i skolan)

Av Ida Englund - 15 december 2011 16:26

Jag har verkligen inget att göra :( aja då ska jag väl kolla på film eller något ! är helt själv hemma oxå ! kul :( hehe jag kommer lägga upp bilder i morgon sen säkert ... tror jag ... Haha i helgen ska man till pappa få se vad man ska göra då .. för i morgon är det ju ett disco som jag velat gå på ... :( men orkar inte :) jag har alltid orkat gått på ett disco fast jag var sjuk dagen innan lr något ... men men denna vecka har jag vart ledsen så orkar inte :) hehe men ska dra nu hej då :D Så har jag ingen näsa heller :/

hah jo men inte på denna bild :D Försöker få lockigt hår ... men håret har inte torkat ännu (det har gått 6 timmar)

:D  

Av Ida Englund - 15 december 2011 15:48

Haha ja ida englund heter jag , det kanske ni flesta fattar :) Men idag har jag inte bloggat så mycket för har inte orkat ... I morgon ska man iallafall till skolan ! ska väl bli kul ... Idag har jag fan inge att göra :( vill va med någon men vem ? :/ jaja ska sitta och kolla på vampyrer suger och äta ben&jerry nu ahah hej då <3 (äter glass söligt) puss hej <3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards