idaenglund

Alla inlägg under december 2011

Av Ida Englund - 2 december 2011 19:03

Är arg på en vän mer behöver ni inte veta :) idag är jag hos pappa :) jag måste spara pengar och skit för att ha råd med julklappar för jag kommer handla för rätt så mycket pengar ..... haha men just nu har jag as tråkigt men mm , ska nog kolla på film snart lr något  haha jag och mina filmer :) jaja hej då  

Av Ida Englund - 2 december 2011 10:11

Idag har man utvecklingsamtal :P haha ojsan :) men aja jag hoppas det går bra :) men idag ska jag oxå hem till pappa :) yes ! aja det är tråkigt där men det är fan mycket bättre än hos mamma :) igår fick jag oxå mitt bankkort :D haha i helgen får vi väl se hur det blir eftersom pappa aldrig ringde tillbaks...... men jag ska "börja" nu hejhej  

Av Ida Englund - 1 december 2011 16:42

här kommer lite bilder , från nån dag och sen en video från idag :PDriv bilder , haha min mössa :P aja vi driver på videon oxå , höll nyss på att kolla på peddobear, haha men aja , idag ska man nog va med sanna :) har oxå ont i armen :( men det går nog över ! har haft sådär kul i skolan idag :) sen träffade jag några på idrotten lr ja några andra skulle ha efter oss och det var entreskolan lr vad den heter :)

       
  kolla in sannas blogg finns en jätte äcklig sak där :O klicka här  

   

Av Ida Englund - 1 december 2011 11:16

Ja då måste man börja handla julklappar snart ! ska även ha råd med mat den 21 , för då ska jag ner på stan med några från skolan det är ju fan näst sista dagen på apalby då ! men jag tror typ alla mina pengar kommer vara slut efter jag köpt julklappar och jag kommer liksom ha mer än 1000 kr oxå :P 

haha men aja dom jag ska handla till är väl max , emma , sanna och några i familjen :) Vi får väl se vad jag ska köpa till max och sanna och emma då :) lite svårt att komma på ! :) haha nyss cyklade en as gammal gubbe förbi ! hah juste igår när jag hade vart med max så stod typ 2 st vuxna typ 30-50 åldern och bara snackade sen när dom såg mig blev dom tysta och log så jag log tillbaks sen en av dom bara hej på dig ! jag bara hej.... haha men nu ska jag plugga så här ser det ut typ ! skriver ju fan påminnelser för att komma ihåg men vissa saker skulle jag fan heller glömma ! :D Så söt justin är ! haha men hej då :* ungefär den 20 ska jag ner på stan och handla julklappar ! för då har jag ungefär 1500 om jag inte slösar ! :D aja  där ser ni lite iallafall.....   

Av Ida Englund - 1 december 2011 07:23

Ja då är det 1 december idag då , tänkte berätta lite om dagen igår :) igår var det väl sådär i skolan hade sjukt ont i armen , sen var jag med madde och mathias och max , det va kul vi var i typ 20 min haha , för sen skulle madde på träning så sen var jag själv med matte och max , jag kom på nu att jag åt inge annat än mat i skolan och en lussekatt lr vad dom heter , jag är sjukt dålig på att veta vad julkakor lr bullar heter :P aja idag vaknade jag lite försent men jag behövde duscha så jag gjorde det , sen när jag kom upp såg jag att det fanna alvedon vid min data så ska nog ta en , men iallafall det va sjukt roligt igår ! :) idag kanske jag ska va med emma och hajir , bara kanske :) aja nu måste jag fan fiksa mig hej då   

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards