idaenglund

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Ida Englund - 22 december 2011 09:48

Dag 9 – Hur en pojkvän ska vara 

Jadu alla har ju olika smaker :P Haha jag har alltid velat haft en kille med blont hår och blåa ögon (tyckr det är sjukt snyggt) haha <3 och Att han ska hålla kontakt med henne , men liksom det är ju inte bara pojkvännen som ska vara något :) tjejen måste ju oxå offra sig , det behöver inte alltid vara killarna , som vissa tycker ... :S <3 Men iallafall , en snäll , söt , ger en komplimanger , Pratglad , Har ett sinne för humor , Inte förolämpar ... Frågar roliga saker , Gör så man skrattar , Omtänksam , inte sårar så mycket :) Och sen finns det ju säkert 1000 fler sätt men kommer inte på så mycket nu , för har bråttom :D Puss hej<3

Av Ida Englund - 22 december 2011 08:19

Håller på att fixa mig , och kommer lägga ut en bild senare när jag har en :) åå fan va jag kommer sakna denna data och fan va jag kommer sakna mina vänner och skola :( Får väl ta vatten tät mascara idag , för i tisdags grät tillomed några bara för att jag ska byta :( Aja idag ska jag kanske vara med max och matte , så ni vet vad jag ska göra :) Sitter i underkläder vid sängen och är trött och fryser :/ är själv hemma så det är läskigt ! åå jag som ville få skjuts idag till skolan :/ för annars kommer mitt hår förstöras :( hah <3 aja mormor och morfar kanske kommer och skjutsar mig :) <3 snart ska jag logga ut för sista gången och stänga av datan och lägga den i den kartong som den kom i :( måste nog tvätta av den lite först ...... fast det gör jag efter jag är klar ! :D

hejdå<3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards