idaenglund

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Ida Englund - 30 december 2011 13:28

Gammal jag vet ... Fick igår en kommentar av en bra vän att det kommer gå bra att ta sprutan :) MEN DET KOMMER DET INTE :'( jag har hatat sprutor i flera år :( hehe , p-staven var lite värre än en spruta men sprutor ser hemskare ut ! :( haha <3 var nyss och åt lunch för vaknade för ungefär en timme sen 12 30

Åå jag vill se på film , några tips kanske :) det är bara att kommentera ! Baksmällan 2 är faktiskt rolig :) är även sugen på att gå på bio , men vet inte med vem :) jag frågade max men han vet inte fall han har pengar :) Haha i förrgår köpte jag choklad men har inte ätit upp det ännu o.O det blir väl att kasta det då  

Snart ska jag packa , på nyår blir det väl ingen speciell klädsel , kanske bara mjukis , min nya bh och nån snygg tröja :) Måste även köpa nya skor ! :O haha jag börjar bli beroende av skor :( och även en ny parfym :)  Men ska börja packa hej då ! :D



Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards