idaenglund

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Ida Englund - 19 december 2011 23:38

God natt alla , nu ska jag försöka sova ... men det kommer inte gå för jag är sjukt hungrig ! men jag får ju inte ta nå mat efter 21 30 :) så vi får väl se fall jag får nå sömn , får väl försöka bli mätt på godiset jag har :/ hejd å <3 bloggar i morgon kram <3Josse  

Av Ida Englund - 19 december 2011 21:21

Så ska man till önsta skolan i morgon :) måste göra klart power pointen ! oxå <3 men vi får väl se fall jag kan sånt där.... haha aja , just nu chattar jag med hajir för ingen annan svarar .... I morgon blir det stan med några personer :P tror fan det bara kommer vara 1 kille med :/ vi får väl se :) Jag hoppas pappa har laddat på mitt konto med 500 :) och mamma skulle även ladda på mitt konto med 200 :)

Ska ju äta på cornetto bar :) ska bli gott med lite sallad :) om jag ens kan äta ... har fått jätte ont i magen varje gång jag ätiti något :/ just nu har jag ont i magen :/ men är ändå hungrig :(Haha kollade nyss på 2 1/2 men lr vad den heter :P haha <3 i morgon ska jag även handla julklappar ! :D haha <3 men nu ska jag nog dra :) jag tror jag bloggar senare oxå hejhej <3Noa :P han fick en snö boll innan för tröjan :) sen fick han damp på erik :) sen har det även hänt annat tråkiga saker idag .. men den med noa är inte så tråkig :P  

Av Ida Englund - 19 december 2011 15:00

Sitter här med sanna och väntar på några .. så ska dom komma så ska vi kolla på film , men just nu sitter jag och sanna på att äta ben&jerry och dricker te haha :P 

Dag 6 – Ett dröm förhållande

Jag har ett rätt perfekt förhållande förutom vissa saker :) men det är ju bara små saker och mellan , så jag är glad för att jag har max :) jag vet inte direkt hur jag ska förklara vårat förhållande :) men aa , men nu ska jag dra haha <3 puss hej då <3  

Av Ida Englund - 19 december 2011 09:27

Fan nu blöder jag näsblod igen ! åå Fan och jag vill inte gå runt med papper i näsan så jag lutar mig uppåt :(  skriver mera sen för orkar inte nu<3 hej då <3 jag skriver även om dag 6  senare :) just nu ska jag forska om snö....

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards