idaenglund

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Ida Englund - 13 december 2011 22:07

idag var jag inte i skolan pga jag är sjuk :) jag har feber och det fick jag efter kl halv 7 i morse :/ pga en sak .... Och har fortfarande feber och den går uppåt :/ så imorgon blir det ingen skola heller men i morgon ska jag göra något annat än att bara ligga och kolla på film ! jag kollade på mer än 5 filmer idag :S och jag vaknade kl 12 ungefär lr jag vaknade ju tidigare men då gick jag upp ... sen har jag tagit alvedon och någon annan sak så det blir bättre ! och liksom på fredag har vi en sak asså jag emma och sanna ! och jag kommer säkert vara sjuk :S aja , håll mig gärna i sällskap på mess lr på fb om ni har mig :) ska nog kolla på ännu en film nu för kan inte sova :P

En bild som ludde tog när han satt vid datan min ! en riktig fotograf han är -.- kan inte ens hålla datan still :P  

Av Ida Englund - 13 december 2011 16:44

Vart hemma hela dagen toppen ! Hoppas jag kan komma till skolan i morgon :/ aja i morgon ska jag börja med en sån här sak 

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – I min väska
Dag 3 – De här stör mig
Dag 4 – Mina favoritplagg i min garderob
Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
Dag 6 – Ett dröm förhållande
Dag 7 – Min önskelista till julafton
Dag 8 – Hur min drömresa ser ut
Dag 9 – Hur en pojkvän ska vara
Dag 10 – Hur jag var som liten
Dag 11 – Detta ångrar jag
Dag 12 – Bästa sommarminnet 2011
Dag 13 – Jag önskar att jag var mer såhär...
Dag 14 – Jag vill...
Dag 15 – Ett krav jag har på mig själv innan jag slutar skolan
Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Det sjukaste jag gjort
Dag 19 – Beskriv ditt liv, positivt å negativt.
Dag 20 – Mina föräldrar är...
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – En film från saker jag gjort 2011
Dag 24 – Det värsta en kille gjort  

tänkte bara säga det ska kolla klart på filmen nu .... och sen hoppas jag att en speciell person skriver lr messar till mig :(

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards