idaenglund

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Ida Englund - 6 december 2011 20:19

Haha egentligen orkar Jag inte blogga men aa ..... Idag  hade vi ingen tyska så vi åt kladdkaka som anna gjorde ! SJUKT gott !  efterråt så drog vissa men jag och shawen stannade kvar och kollade på film sen kom några andra oxå in och ville kolla på film, men vi släppte bara in 2 st  :)

Vi kollade på mean girls 2 :) och sen hade jag inge idrott heller , så jag stack hem och åt lite sen drog jag till mormor och städade och fick 400 men har bara 350 kvar :/  efter det var jag med matte och max det var väl kul :) men jag blev anfådd av att springa i hans trappa lr inte direkt springa men aa :P i morgon vettefan vad jag ska göra :S får väl sitta hemma och plugga -.- men vi får väl se :) men nu ska jag skriva om basket ! fick det som läxa från idrotten :)

Av Ida Englund - 6 december 2011 07:16

Jag tror faktiskt att jag äntlingen hinner äta frukost ! fast jag kanske måste gå till skolan....-.- Igår var det ju tjejkväll på gården här på önsta gryta det var kul , ja träffade många. Idag ska jag städa hos mormor sen får vi väl se om jag ska va med max :) jag saknar i allafall han , Men nu måste JAG ner och äta FRUKOST , så jag bloggar väl senare nån gång ... bye :)

 Kommer ni ihåg förra inlägget när jag tog en video när det var en kille som hette jonah ,som blev "mobbad" här erkänner han att det inte var sant :) och nu hatar många han....Haha 

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards