idaenglund

Alla inlägg den 17 december 2011

Hej

Av Ida Englund - 17 december 2011 20:19

Haha idag var det väl kul ... :D idag vid 2 åkte man till stan och var där halv 3 , så var jag med madde :) och hon köpte en present till sin bror och något till naglarna och jag köpte en hår spray efter det var vi med max och matte :) sen kollade vi på en film ... men madde sa att vi skulle stänga av :P sen stack hon och jag var själv med max och matte ... Matte slog mig med en kudde :(  Jaja jag hade väldigt kul med dom ibland :P när dom snackade med mig .. för oftast satt jag och pratade med mig själv :P Sen stack jag hem vid 7 och efter det så åt jag chicken nuggets och strips (från kbkb pizzeria ) Inte lika god vit sås som på maistro ( på gryta )

Men nu ska jag kolla på film puss hej ! :D längtar även tills på onsdag !  Filip sanna och i bakrunden noa och johan den personen med kepan är nog johannes :) hej då

Av Ida Englund - 17 december 2011 12:43

Skriver om min dag ikväll ... för den verkar inte vara helt bestämd ännu :( aja vi får väl se :) 


Dag 4 – Mina favoritplagg i min garderob


Ett par rosa byxor och Sen vet jag inte vad för tröja :) jag har även ett par mörka jeans som är mina favo byxor oxå :) min favo tröja är röd och vit :)



Random bild

 

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards