idaenglund

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Ida Englund - 4 december 2011 22:37

Ska nog ta att sova , är verkligen trött idag , och ska upp typ 6 fast jag börjar kl 9 i morgon , men aa :) har haft väldigt tråkigt idag :/ i morgon ska ja va med emma , tror jag :) men ja måste messa lr ringa mormor och fråga fall jag får städa hos henne på tisdag , i sånnafall ska jag nog ner och shoppa nån dag efter :) men nu ska jag sova så god natt alla :) <3

Av Ida Englund - 4 december 2011 19:03

Chris medina lr vad han heter ska visst till västerås på lördag (10 dec)  
ja ska nog dit o kolla , fall nån kan hänga med annars är det bara att kolla runt :) På tisdag lr onsdag ska jag nog va med sanna men det beror på fall hon blir frisk (hon är sjuk just nu :( ) och nån av dom dagarna tänkte ja kolla med mormor fall jag fick städa hos dom :)

Idag har jag fan inte gjort ett skit..... Så tråkigt, och det verkar inte hända nåt heller..... Nån gång här i veckan tänkte ja passa på att köpa present till max , emma och sanna , ja vet exakt vad jag ska köpa nu ;) lr typ , sanna ska hjälpa mig tror jag :) Just nu lyssnar jag på musik och snart ska jag väl göra nåt , så hejdå <3 Har fortfarande humör svängningar tillomed i sömnen , jag drömmer typ alltid dåliga saker så ja brukar gråta i sömnen    

Av Ida Englund - 4 december 2011 15:38

Tog den av en kompis på fb (kille)


Den personen som är värld dina tårar, skulle aldrig få dig att gråta.
Men när du ändå gråter. Håll huvudet högt, så att inte dina tårar sjunker så lågt som personen som fick dig att gråta gjort.


 

Av Ida Englund - 4 december 2011 13:46

Tänkte bara visa hur emma ser ut egentligen :)   www.madebyss.bloggplatsen.se

Av Ida Englund - 4 december 2011 12:52

Visste faktiskt inte att det va redan 2 advent nu ! så nu är jag stressad som fan ! haha måste ju fan hinna köpa julklappar till dom ja ska  , Men igår så sov emma hos mig :) det va väl kul , men hon var dryg vid 1 -2 för då började hon fnittra och lysa med sin mobil-.- hon Tog oxå min kudde , så det slutade med att jag sparkade in henne i väggen och där fick hon ligga :P haha men nyss såg jag på mean girls 2 :) medans emma gör något..... inte så intressant men aa , idag ska hon va med någon person och jag orkar inte va med så jag stannar hemma sen får man väl se vad man ska göra-.- men nu ska ja iallafall dra så hej då :)  

Av Ida Englund - 4 december 2011 02:23

Jag fattar verkligen inte hur andra kan mobbas , en sak är det fall det är på skoj ! men då gäller det att oxå säga att det är på skoj ?! asså dom som mobbar dom har fan inge liv ? bry dig om ditt egna liv än om andras , alla säger kränkningar som hora , slyna , bitch och saker och bög ? vad fan är det för fel fan man är bög egentligen ? bara för att man är bögar så ska man förkäna att vara glad ! så lägg bara av med mobbning ! Sprid gärna vidare denna video :)

Tycker att han är väldigt modig att vågar vara sig själv och skriva detta och visa upp det ! tycker oxå att det är jävligt bra att hur mycket skit han än får så tar han inte självmord :)

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards