idaenglund

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Ida Englund - 25 december 2011 19:01

Alltid när jag gör något , fall jag tillexempel är med någon annan lr skippar saker lr nåt så blir det visst bara skit :) ska nog inte göra något i januari , vi får väl se :) men jag kommer inte bestämma något med någon :) för just nu mår jag bara skit och så är det ju typ alltid :) men blir alltid tillslut glad , men idag tänker jag inte gråta :) det kanske kommit en tår men fler får det inte komma :) för någon dag ska jag få vara glad :) Va sägs att bli lite ego ? (nej för det kommer jag inte kunna bli )

Jag har iallafall haft lite kul idag med familjen :) I morgon ska jag till erikslund och shoppa :) ska väl bli kul :) och på tisdag ska man nog ner på erikslund med några kompisar :) om det går , vi får väl se fall max kunde vara :)

haha en person klagar på saker , men det den inte har tänkt på det är att det den tycker är drygt att göra det gör jag för den personen :)

är ledsen pågrund av en person och är arg på en person :) undra vilka ... ja det ska jag inte säga :) det får dom personerna komma på själv och ett förlåt räcker ju inte :) utan man ska ju fatta vad man gjort oxå :) jag tycker även en sak är bara för lågt :) en sak som betyder as mycket för mig men mm :) vi får väl se :)  i morgon blir det iallafall att shoppa ! och vara glad :) jag hoppas inte nån förstör min dag i morgon iallafall :) hej då <3

Av Ida Englund - 25 december 2011 11:48

Fan va äckligt ! , jag ska få 50 kr av pappa för jag åt en as äcklig sak , precis när jag skulle svälja den , så höll jag på att spy , så jag bara höll för munnen och försökte svälja igen :S usch tänker aldrig mer äta det ! (det var fisk och jag gillar typ ingen fisk alls) och denna var så jävla äcklig ! det var ansjovis sardeller och sen skulle jag ha ett ägg oxå :) nu måste jag borsta tänderna ! IGEN för jag har kvar den äckliga smaken :( men efter ska jag fixa mig så jag bloggar senare :) ska oxå kanske ner på erikslund på tisdag fall jag inte ska va med max :) vi får väl se ...:) Puss hej då<3

 

 

Fuck va jag saknar max :( Hehe <3bye <3  

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards