idaenglund

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Ida Englund - 26 december 2011 23:37

Tänkte berätta lite smått om veckan :) för Jag kommer ju inte kunna blogga för jag kommer inte ha någon data ju :)

Tisdag : Inge planerat

Onsdag: kanske vara med sanna :) och förhoppningsvis inte gråta :P <3

torsdag : vettefan

fredag: skulle vart med emma men vet inte fall jag kan längre

lördag: nyår ska förmodligen vara med max då ! :D <3

Det är väl veckan :) det där med att inte gråta :) ja jag berättar ju nästan aldrig varför jag är ledsen :p så jag kan väl likagärna berätta om detta :) + jag är lite känslig just nu oxå :)

Hm.. på onsdag är det 5 månader med mig och max :)

 

och det är det längsta seriösa förhållande jag haft :) och jag hade jätte gärna varit med max då och har frågat han sen 3 veckor sen , men nu vet jag att det inte går för han måste göra en sak :) Men jag tycker det inte är taskigt av han , jag fattar ju lite tror jag ...

 

 men förra veckan så var det så att vi skulle vart men det blev inge :( pga olika saker :) men iallafall sanna kan alltid göra mig glad (det kan emma oxå)

 men iallafall så jag ska vara med henne :) och det ska bli kul ! och juste Älskar dig så jävla mycket max :) <3 men nu ska jag sova juste nästa vecka så blir det EGYPTEN ! :D och den 1 januari fyller visst emmas kille år :D så grattis i förskott om jag inte kommer in på datan nån dag :) <3

 

 och den 7 fyller shawen år ! :D <3 och den 17 jag :) så det är inte så långt kvar ! haha andra dagen i nya skolan fyller jag år :P HAHA :D haha ska inte överdriva med haha nu men ska sova puss god natt :) <3 Hoppas alla har det bra :) jag Är bara lite känslig för att jag saknar max så jävla mycket och jag saknar jätte många andra + det blåser så jävla mycket ute och det är läskigt :(

Av Ida Englund - 26 december 2011 20:25

Jag köpte fan nästan inge idag :/ hittade inge speciellt typ :) så jag köpte hår spännen , 3 bh:ar och sen nåt läpp balsam :) Allt det gick på ungefär 200 kr :) så jag har väl kvar ungefär 1100 kr :) när vi kom hem så åt vi på kbk (kolbäcks) pizzeria :) lr vi tog med mat hem :) fan va skämmig teddy var där :P men det skadar ju inte så mycket :) efter så kollade man på tv :) och jag har fortfarande ont i magen :) och har stormen kommit tillbaks lr vad ? jag var ute med alice och höll nästan på att blåsa bort :S haha <3 i morgon är det väl inte något speciellt jag ska göra :) tror jag iallafall inte :) och på onsdag får vi se :) då har iallafall jag och max vart tillsammans i 5 månader :) <3 Men det blir inge bilder och jag kanske inte kan blogga i morgon heller :) för pappa ska jobba så då har jag ingen data :) men ska dra nu hej då<3

Av Ida Englund - 26 december 2011 10:45

Idag kommer jag blogga mera , men nu ska jag snacka om detta :) ni kommer även få se vad jag köpt sen , om jag får någon bra bild :) har ju iallafall 1300 på presentkort och nu har jag bestämt mig nu ska jag köpa en sak till en person :D igår var jag ju ledsen och så , men max och matte gjorde mig faktiskt glad men ändå irriterad haha <3 Snart ska jag väl till shopping centret så får man se fall man träffar någon där :) på tisdag ska jag nog inte göra något :/ för kunde inte åka till västerås med några kompisar :( <3 Japp men på onsdag ska jag kanske ner till stan vi får väl se :) Det är fan trist här :( Fan va rädd jag var i natt jag hatar stormar så kommer stormen dagmar om den heter så ! asså fuck den :( jag höll nästan på att gråta haha <3 tur att man kunde messa med max då .. tills han skulle sova .... det blev strömavbrott precis när jag kollade på någon film -.- och på filmen handlade det om att strömmen gått i flera dagar och så :O haha <3 men sen kom strömmen tillbaks och jag gick upp igen och kollade klart på filmen :P sen gick jag och la mig :) <3  

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards