idaenglund

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Ida Englund - 16 december 2011 19:00

Det blir inge mer bloggande idag kanske :/ för ska kanske sova hos farmor och farfar för en sak :) och dom har inge fucking tråd löst internet ... lr dom har det men dom kommer inte ihåg lösenordet ! jag hoppas jag inte sover här :( men aja <3 men nu ska jag inte blogga mera för jag ska äta hej då <3  

Av Ida Englund - 16 december 2011 15:48

Nu ska man till pappa , lr inte nu men snart :) vi får väl se vad jag hittar på sen :) ska kanske vara med bella :) men bara om jag kan aja nu måste jag dra jag bloggar senare ! ha så kul alla på denna fredag !   

Av Ida Englund - 16 december 2011 12:08

Igår glömde jag göra dag 2 så jag tänkte göra dag 2 och dag 3 idag :) jag börjar med dag 2 :)

Dag 2 – I min väska
Jag brukar ha läppstift , borste , data , laddare , busstabeller , bindor (förut) hörlurara , högtalare (små)

och sen andra saker , jag har inte direkt min väska här vid mig nu men det är lite jag brukar ha i min väska :)


Dag 3 – De här stör mig

Jag stör mig på olika saker , Dryga personer som tror dom är någon :) och även sånna som bara vem tror du att du är och även såna som dampar med !!!!!!!!!!! och HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH det är segt även K och Kbry är segt :) Jag tycker det är segt att kramas ibland och jag tycker det är segt när andra håller på med mitt hår (beror på vem) Lång tråkiga filmer stör jag mig på -.- Och även personer som klagar väldigt mycket över små saker :) Och sen är det andra saker oxå som jag stör mig på men detta är lite iallafall :) 


Av Ida Englund - 16 december 2011 12:02

Idag är det fredag och vi var ju på dagiset (jag emma och sanna) det var kul ! men vi har as många saker kvar ! jätte mycket äppel juice och russin och frukt ! men frukten ligger i mitt skåp-.- Jaja , åå det snöar igen ! :( fan och denna gång är det stora flingor ! 

sista veckan i skolan så börjar och slutar vi 

måndag 9 - 14 00

tisdag Unga entreprenörer

onsdag- 08.30- senast 14 00

torsdagen avslutning ! :D börja kl 11 00 -cirka 11 40 och efter är det lunch sen slutar vi :D

haha chill ! och på fredagen blir det julklappar för min del ! iallafall hos mamma och hos pappa har vi julafton på lördagen :) 

Det är min vecka nästa vecka :) efter skolan idag så ska jag stanna kvar och kolla på film med några andra :) efter så ska jag till pappa , det ska väl bli helt okej :) men nu ska jag dra hej då <3sanna :) 

Av Ida Englund - 16 december 2011 08:05

Hittade inte på någon rubrik men eftersom klockan är 08.06 just nu så tog jag det som rubrik ! :) Just nu har jag tagit ut flätorna men jag har inte borstat håret ännu så det ser lite konstigt ut :) I morse ringde mamma mig men jag somnade om , men sen efter ett litet tag ringde sanna och det är jag tacksam för ! eftersom jag haft sovmorgon rätt så många dagar nu så är jag inte van ! men idag börjar jag ju 09.15 och slutar 13.25 :) tror jag om inte en lektion är inställd :) Annars vet jag inte vad jag ska göra idag , förutom att jag ska till Pappa .... åå ännu en tråkig fredag ! Hör av fall nån vill vara idag :) Jag kommer blogga senare men nu ska jag fixa naglarna sen dricka tee för jag har jätte ont i halsen :( 

Kolla gärna in lite mera , Jag kommer även blogga efter 12 ungefär .... för då Har jag SO och jag är klar med det :) Men nu måste jag dra puss hej <3

Erika och jag :)  cp fingrara man fick av den effekten :D

(jag försöker ladda upp så många bilder som hellst för nästa vecka ska jag lämna in datan :( )  

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards