idaenglund

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Ida Englund - 5 december 2011 21:11

Ja va nyss på önsta gården , det va väl helt okej , man fick göra olika saker , tillexempel göra figurer av marsipan ,  fläta typ armband , och pyssla och andra saker , fAN ATT DET SNÖAR ops caps haha , just nu chattar jag med sanna och äter marsipan men har tröttnat.... På gården var jag med Emma v och Emma L , Emma V drog hem rätt så tidigt , och hon drog hem innan man fick presenter lr alla fick inte men hon fick en ?! haha <3 men ja ska nog dra nu är sjukt trött hej då <3

Av Ida Englund - 5 december 2011 17:24

Fan det snöar ! aja snart ska ja till gården med emma v , Just nu så är jag med emma ss och emma v och emma ss snackar med william på skype , men just nu ska jag dra , jag måste äta så hej då :)

Av Ida Englund - 5 december 2011 08:26

Nu blir det skola , vaknade för ungefär 30 min sedan , och ska bara fixs mig nu och sen ska jag nog dra , jag tror det inte händer något speciellt i skolan förutom att robin ska säga en sak till mig ! :D haha men haha fan vilken dröm jag drömde :S aja skit samma nu måste ja dra kram hej

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards